Har inte någonstans påstått att jag har gjort min locksreen från grunden!
Jag ville bara visa upp den för att den var snygg, jag det stämmer nog att alla kan lägga in en egen bakgrund. Samtidigt så sägs det att alla kommer få ligga någon gång under sitt liv. Men det kommer du nog inte att få göra din nörd!
” Edit; Personligen tycker jag du förtjänar en varning, men får se vad kollegorna säger. “
Du kan ta din varning och köra upp den någonstans! Om du inte har gjort en ny “profil” så har jag varit medlem på den här sidan längre än du.
Den här sidan håller på faller, inget/ingen seriös kvar längre. Vill du ge mig an Varning så varsågod, vill du kasta ut mig så varsågod.
Kan ärligt talat inte bry mig mindre…puss på dig hjärtat.
Om du nu vet att du inte gjort lockscreenen från början, va F*N är det då att vara nöjd över? Och sen att du tar illa vid dig över ett regelrätt system som jag förklarar för dig, det är bara pinsamt. Du bevisar verkligen hur extremt lite du har att komma med. Och sen att du gör ett personligt angrepp angående om jag får “ligga” eller ej, haha.. killen, gå och kamma dig för tusan! :rolleyes: /Cophe