Front page › Forums › Köp & Sälj › Tillbehör till iPhone
-
AuthorPosts
-
jag var precis inne på Sladdfarmor.se och de hade grymt många produkter till min iphone. Allting kostade under 100 spänn och av bra kvalité!!!
/ Kanelbulle
hur lyckas allting vara så billigt? begagnat? fake?
anledningen till att det är så billigt är att de inte har några lokaler eller personal som kostar pengar. Allting sköts av grundarna som inte tar ut någon lön. Länge leve internet!
Beställde nyss en vägguttags-laddare. Ska se om den kommer nu i veckan. 🙂
88 kr tyckte jag inte var så farligt i alla fall.88 spänn?Skriv sen och tala om hur den verkar!
Priset är väldigt lovande!
Apples egen är mycket dyrare än så.Okej alla glada!
Lovade en uppdatering och här har ni den! 😀
Beställde i måndags kväll, fick den idag (onsdag). Supernöjd. 🙂
Tar emot elektronkort också vilket är ett stort plus!Gött!Eftersom du är nöjd så ska jag kolla in detta väldigt noga,verkar finnas en del tillbehör till mycket bra priser!
Även om det inte är orginalgrejer så borde det mesta vara okej ändå,flera av apples tillbehör håller inte nån superkvalité.Men vänta! Om någon vet så det inte bara är jag! När jag kopplade in den så började den ticka/knastra.. 🙁
Jag har mailat till sajten och bett om hjälp alternativt få reklamera. Synd eftersom allt annat gick perfa.
Ett högt tickande alltså. Vill ju ladda när jag sover.. 😮
Nej, nu slutade den att funka helt. Får hoppas att de svarar på mailet senast imorgon så man kan hinna få en ny.
Du får väl hoppas att det är ett undantagsfall och att du får en ny.
Quote:Hej Adrian,Tack för ditt mail och för att du handlat hos Sladdfarmor.se!
Vi har haft några dåliga laddare som du verkat råka ut för vilket vi beklagar. Vi skickar en ny. Hiva den du har åt måsarna….
Hör av dig om du har andra frågor eller funderingar.
Tack för att du kontaktat Sladdfarmor.se och välkommen åter fortsättningsvis!
Och glöm inte solkräm om du ska va ute i solen!MVH
Christian
Kundtjänst
Sladdfarmor.se – Billiga och fiffiga sladdar till din iPhone!
Sladdfarmor.se – Billiga och fiffiga tillbehör till din iPhone & iPod!
info@sladdfarmor.seNu blev jag glad igen. 🙂 Kan betyda att jag får den nya imorgon ju!
Om detta stämmer med verkligheten är dom tydlige noga med kundservicen,gött.
Om någon fortfarande är intresserad så fick jag en perfekt, fungerande laddare till min iPod i måndags! 😀
Adrian G: najs! schysst att du uppdaterade, har följt med spänning. Har hört och sett att andra laddare till iphone inte funkar, för att telefonen säger ifrån att “detta är inte ett tillbehör från apple och kan därmed inte användas med telefonfan”.. och så kan man inte ladda. Men schysst att det funkar iallafall! värt att ha i åtanke om ngt försvinner =)
@pear 33120 wrote:
Adrian G: najs! schysst att du uppdaterade, har följt med spänning. Har hört och sett att andra laddare till iphone inte funkar, för att telefonen säger ifrån att “detta är inte ett tillbehör från apple och kan därmed inte användas med telefonfan”.. och så kan man inte ladda. Men schysst att det funkar iallafall! värt att ha i åtanke om ngt försvinner =)
Tack, urnajs att ligga i sängen och surfa eller titta på film med batteriet laddandes. Slipper datorns usb-laddning (enda medföljande med ipod touch). Och som jag då, lyssna på Dead by Aprils senaste itunes plus album! 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.