Tipps på Google kalender

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tipps på Google kalender

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 482

till min iPhone jag använder pocket informant nu och den funkar bra. Men är det någon som har tipps på andra kalendrar som är bra och syncar med Googles kalender.

Uno
    Member
    Post count: 30

Kör själv med SaiSuke, inte det snyggaste jag sett men den gör det den ska. Dessutom betalade jag 75 spänn för den förut så nu tänker jag inte byta. Vet inte vad den kostar nu, men det finns en lite-version om du vill testa.

Mr Fyhr
    Member

@uno 52807 wrote:

Kör själv med SaiSuke, inte det snyggaste jag sett men den gör det den ska. Dessutom betalade jag 75 spänn för den förut så nu tänker jag inte byta. Vet inte vad den kostar nu, men det finns en lite-version om du vill testa.

Tack skall kolla detta.

Kurtson
    Member
    Post count: 569

Kör också saisuke, trevligt prog, men som sagt inte så snyggt, men den gör jobbet!
    Såg igår att det kommit något nytt, men jag hittade det inte nu när jag gick genom alla bloggarna, får ta det när jag är piggare….

Kurtson
    Member

CalenGoo är också ett program, det var det jag nämnde tidigare, verkar riktigt bra, ska testa det under veckan.

Kurtson
    Member

Har nu testat CalenGoo i 2 dagar och är redan förtjust i programmet.
    Mycket trevligare gränsnitt än saisuke men med samma funktionalitet.

Kan klart rekommendera detta program.

Zoro
    Member
    Post count: 29

Jag kanske är helt fel ute och ber om ursäkt om jag är det…
    Har följt denna instruktion
    Setting Up Your iPhone or iPod Touch : Google Sync – Mobile Help
    på hur man syncar iPhone med google (mail + kalender) och det fungerar perfekt.
    I det sista steget valde jag att bara ha en kalender (googles) genom att trycka på “delete”.
    Varför skall man ha något annat som dessutom kostar pengar? Som sagt, är det något jag missar här?

Kurtson
    Member

Ja, när man har flera olika kalendrar i google calander så fixar inte iphonen det.
    Jag har 7 stycken, en för varje familjemedlem och så jobbet, de syncar sina kalendrar också. Tyckte inte att iphones kalender är något vidare och den har strulat med gcal tidigare, kanske lirar bättre nu….

Falkens
    Member
    Post count: 7

@kurtson
    Fortfarande lika nöjd? Jag funderar på att skaffa nu efter det du sagt men vill göra en sista försäkran 😀

Mr Fyhr
    Member

@falkens 55349 wrote:

@kurtson
    Fortfarande lika nöjd? Jag funderar på att skaffa nu efter det du sagt men vill göra en sista försäkran 😀

Har läst lite om vad folk tycker och dom flesta gillar den kalendern det var någon som sa att den var seg men de vet jag inte själv och då tycker jag att fler hade klagat på det. Tänkte iallafall testa den.

@all

Tack för tippsen

Kurtson
    Member

har helt gått över till den och använder inte saisuke längre.
    seg… nja, ingen större skillnad.
    kan vara lite dum när man skall in på möten och så, men det går.
    tycker att det smidiga gränssnittet väl väger upp saisuke som är vansinnigt plottrigt.

Falkens
    Member
    Post count: 7

@Mr Fyhr

Jag köpte den och så här långt så är jag nöjd… det är ju det med att plocka in fler kalendrar som gjorde att valet föll på den. Sen även vad andra sagt.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.