Tips: Creative In-Ear iPhone-lur med mic

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Tips: Creative In-Ear iPhone-lur med mic

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Member
    Post count: 571

Tänkte bara tipsa om denna hörlur för er som inte tycker att ljudet i orginal-lurarna duger..

Teknikmagasinet – meningen med livet

Teknikmagasinet wrote:
    Creative EP-630i
    iPhone/iPod-version av Creatives storsäljande hörlursmodell EP-630! Mikrofon och svarsknapp gör att du kan använda dem för både samtal och musik. In ear-lurarna ger en förträfflig ljudisolering och fyllig, tung basåtergivning. Tack vare 9 mm neodymmagneter får basen extra djup klang och diskanten klarare återgivning. Frekvensomfång 6-23000 Hz. 1,2 m syrefri syrefri kopparkabel med iPhone/iPod-kontakt. Lev inkl 3 st par gummimuddar (S/M/L).

Pris: 399 kr

1 års garanti!

110427.jpg

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Jag har dessa lurar till min mp3-spelare. Riktigt bra ljud faktiskt, vet inte hur micen är då mina inte har någon mic. Har du dessa?

Morbidio
    Member
    Post count: 268

Fy fan vad nice! Hade originallurarna i två dagar och fick så otroligt ont i högra örat av dem.:mad2:

Någon som har dessa och kan bekräfta att de funkar precis som originalet? Alltså att man trycker två gånger så byter man låt osv? Om de gör det så blir det ett köp direkt!:D

trigger_killer
    Member
    Post count: 303

@morbidio 15278 wrote:

Fy fan vad nice! Hade originallurarna i två dagar och fick så otroligt ont i högra örat av dem.:mad2:

Någon som har dessa och kan bekräfta att de funkar precis som originalet? Alltså att man trycker två gånger så byter man låt osv? Om de gör det så blir det ett köp direkt!:D

Ja då blir det Köp!!! 😀

Zike
    Member
    Post count: 571

jag har inte dessa, men hade varianten utan mic förr.. just nu har jag vanliga in-ear lurar från sony.

funderar starkt på att skaffa dessa om jag känner att jag behöver micen och möjligheten att styra musiken.. känner inte det behovet riktigt än dock

Morbidio
    Member

Någon som köpt och kan ge lite input?:)

Morbidio
    Member

Morbidio
    Member

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Hade köpt den direkt om den fanns i vit. Kan inte ha svarta hörlurar till iphone då försvinner ju hela Apple stoltheten.

Ponyboy
    Member

Hade köpt den direkt om den fanns i vit. Kan inte ha svarta hörlurar till iphone då försvinner ju hela Apple stoltheten.

Ponyboy
    Member

fjompa666
    Member
    Post count: 400

@morbidio 16185 wrote:

Har varianten utan mic och knapp, och tycker inte att ljudet är speciellt bra i dom. Personligen tycker jag skullcandy’s smoking buds är dom absolut bästa in ear lurarna i den prisklassen.

fjompa666
    Member

@morbidio 16185 wrote:

Har varianten utan mic och knapp, och tycker inte att ljudet är speciellt bra i dom. Personligen tycker jag skullcandy’s smoking buds är dom absolut bästa in ear lurarna i den prisklassen.

fjompa666
    Member

@morbidio 16185 wrote:

Simba
    Member
    Post count: 1063

@ponyboy 16186 wrote:

+100!! 😛 Vita lurar är ett måste, särskilt eftersom att iPhonen min är vit också.. :rolleyes:

Simba
    Member

@ponyboy 16186 wrote:

+100!! 😛 Vita lurar är ett måste, särskilt eftersom att iPhonen min är vit också.. :rolleyes:

Simba
    Member

@ponyboy 16186 wrote:

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.