Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Tips: Creative In-Ear iPhone-lur med mic
-
AuthorPosts
-
Tänkte bara tipsa om denna hörlur för er som inte tycker att ljudet i orginal-lurarna duger..
Teknikmagasinet – meningen med livet
Teknikmagasinet wrote:Creative EP-630i
iPhone/iPod-version av Creatives storsäljande hörlursmodell EP-630! Mikrofon och svarsknapp gör att du kan använda dem för både samtal och musik. In ear-lurarna ger en förträfflig ljudisolering och fyllig, tung basåtergivning. Tack vare 9 mm neodymmagneter får basen extra djup klang och diskanten klarare återgivning. Frekvensomfång 6-23000 Hz. 1,2 m syrefri syrefri kopparkabel med iPhone/iPod-kontakt. Lev inkl 3 st par gummimuddar (S/M/L).Pris: 399 kr
1 års garanti!
Jag har dessa lurar till min mp3-spelare. Riktigt bra ljud faktiskt, vet inte hur micen är då mina inte har någon mic. Har du dessa?
Fy fan vad nice! Hade originallurarna i två dagar och fick så otroligt ont i högra örat av dem.:mad2:
Någon som har dessa och kan bekräfta att de funkar precis som originalet? Alltså att man trycker två gånger så byter man låt osv? Om de gör det så blir det ett köp direkt!:D
@morbidio 15278 wrote:
Fy fan vad nice! Hade originallurarna i två dagar och fick så otroligt ont i högra örat av dem.:mad2:
Någon som har dessa och kan bekräfta att de funkar precis som originalet? Alltså att man trycker två gånger så byter man låt osv? Om de gör det så blir det ett köp direkt!:D
Ja då blir det Köp!!! 😀
jag har inte dessa, men hade varianten utan mic förr.. just nu har jag vanliga in-ear lurar från sony.
funderar starkt på att skaffa dessa om jag känner att jag behöver micen och möjligheten att styra musiken.. känner inte det behovet riktigt än dock
Någon som köpt och kan ge lite input?:)
Hade köpt den direkt om den fanns i vit. Kan inte ha svarta hörlurar till iphone då försvinner ju hela Apple stoltheten.
Hade köpt den direkt om den fanns i vit. Kan inte ha svarta hörlurar till iphone då försvinner ju hela Apple stoltheten.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.