Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Tips på tangentbord till iPhone?
-
AuthorPosts
-
Hej alla. Hade tänkt införskaffa ett trådlöst tangentbord till min iPhone 4, och undrar nu ifall ni har några tips?
Det skall vara litet, men inte i så litet som detta,
.
Jag hade tänkt använda det till för att ta lite anteckningar på lektioner, samt skriva mail.
Har sneglat på microsoft arc keyboard, har ni några åsikter? Någon som testat kanske?
Det jag läst är att det saknas många knappar så som printscreen och vettiga piltangenter, men det är ju inget man använder på telefonen ändå.
Har hittat det för 440:- inkl. frakt. Microsoft Arc Keyboard – Inet.se
Kom gärna med synpunkter och tankar.
Arc kan du glömma då det inte kommunicerar med bluetooth
Nu vet jag inte hur stort/litet Arc är, men varför inte ett vanligt Apple t-bord? Apple Wireless Keyboard V3 (SV) – Hitta lägsta pris, omdömen och information om Tangentbord
Bluetooth och litet
@iPhoneButiken.se 79680 wrote:
Nu vet jag inte hur stort/litet Arc är, men varför inte ett vanligt Apple t-bord? Apple Wireless Keyboard V3 (SV) – Hitta lägsta pris, omdömen och information om Tangentbord
Bluetooth och litet
känns aningen dyrt, för att släpa me i väskan o skriva mail på.
En sån här hadde varit perfekt om man kan få tag i den
Logitech diNovo Mini, Bluetooth – Inet.se@iPhoneReservdelar.se 79689 wrote:
En sån här hadde varit perfekt om man kan få tag i den
Logitech diNovo Mini, Bluetooth – Inet.sePersonligen tycker jag de tbordet är väldigt väldigt svårt att skriva på. Skriver mycket snabbare på iPhone/iPad
Fick precis detta erbjudande i ett mail 🙂 Som om de viste…
CTFWIKE-3 Wireless BLUETOOTH-keyboard with Mouse-stick (10m range) [UK-Layout]@iPhoneButiken.se 79680 wrote:
Bluetooth och litet
Fungerar de med iPhone 4 fullt ut? 🙂
Jag har ett logitech dinovo bluetooth. Funkar det till IPhone 4 måntro?
Till slut blev det ett apple wireless keyboard utan numpad. Superbra. På det tangentbordet finns det dock en massa snabbknappar, vissa går att använda, men andra inte. Vet någon ifall det finns något program för att konfigurera dessa?
Kan även passa på att fråga om det går att lägga till egna röstkommandon till röststyrningen.
Det finns tydligen två tangentbord speciellt för iPhone 4 på marknaden. Ett från thinkgeek.com för $49,99 och ett från Keyboard Buddy för $69,95.
Känner någon till något om dessa? Hur är det med svensk tangentuppsättning?@phoenix91 82054 wrote:
Till slut blev det ett apple wireless keyboard utan numpad. Superbra. På det tangentbordet finns det dock en massa snabbknappar, vissa går att använda, men andra inte. Vet någon ifall det finns något program för att konfigurera dessa?
Kan även passa på att fråga om det går att lägga till egna röstkommandon till röststyrningen.
vart köpte du ditt apple wireless keyboard ?
/M
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.