Tomtom car-kit med ip4 skal

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tomtom car-kit med ip4 skal

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 31

Ja alltså.. jag har köpt ett tomtom carkit, till min iPhone 3g.. funkar klockrent..

Om några veckor får jag min Iphone 4… funderar på att köpa till ett skal till den.. frågan är om det funkar att använda carkitet om det är ett skal på telefonen.. ryms den så att säga?

Kommer inte orka ta på och av skalet varje gång jag sätter mig i bilen så..

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Tomtom car-kit är ursprungligen designad till iphone 3g 3gs som är tjockare än ip4
    så att om du inte använder den medöljande “kudden” så kan du använda villket skal du vill med utrymme att spara.

xJURGHx
    Member
    Post count: 31

@iPhoneReservdelar.se 82381 wrote:

Tomtom car-kit är ursprungligen designad till iphone 3g 3gs som är tjockare än ip4
    så att om du inte använder den medöljande “kudden” så kan du använda villket skal du vill med utrymme att spara.

oki, coolt.. då kan jag släga kudden så att säga och köra med skal istället! =)

macsailor
    Member
    Post count: 1

@iPhoneReservdelar.se 82381 wrote:

Så du menar att en iphone 4 med exempelvis ett Speck Pixelskin HD passar utan några som helst problem i Tomtom car-kitet? Detta plus att man skulle slippa den där “kudden” som numera verkar krävas för att kitet ska fungera med en iphone 4 (som xJURGHx nämnde)?

Tack på förhand för svar.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.