Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › tomtom karkit till iphone 4?
-
AuthorPosts
-
hej jag har en iphone 3g och har tänkt köpa tomtom carkit men nu funderar jag om iphone 4 kommer att passa i den ?
jag vill ju inte köpa en hållare för 1100kr om jag byter upp mig till iphone 4…p.s
jag undrar om det finns någon billigare hållare med extra gps antenn till iphonen?Tror inte att något anpassat till iPhone3G(S) passar till en 4a.. Det är heeelt olika i form å design..
Om du kollar längst ner i Appel Store sidan så står det att den kan användas med iPhone 4.
TomTom Car Kit för iPhone – Apple Store (Sverige)
Sjukt att den kostar 1090kr i svenska Appelstore medans den kostar bara 99$(750kr) i US-store. TomTom Car Kit for iPhone – Apple Store (U.S.)Du kan ju alltid beställa Magellan car kit från USA, vet inte om den blir billigare men det är bättre i min smak. Funkar dessutom med alla navigation och GPS apps.
- Turns your iPod touch (2nd Generation) into a GPS Navigator
- Adjustable mount accommodates most skins and hard cases
- Rotates for both portrait and landscape use
- Enhanced signal with built in GPS receiver
- In-car charging
- Noise cancelling speakerphone
- Bluetooth hands-free calling
- Amplified speaker
- Works with any GPS navigation or location based app
Fungerar inte tomtom’s hållare med andra gps program?
jag kör nämligen med navigons gps men jag vill ju ha tomtoms hållare pga extra gps antenn..I början när den lanserades sas det att det går endast att använda den med Tomtom applikationen men nu går det tydligen att använda med Navigon också (har jag läst). Jag vet dock inte om alla funktioner är kompatibla, det får nån som har provat bekräfta.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.