Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tomtom till iphone 3g s utan att jailbreaka ?
-
AuthorPosts
-
Tjena
Har pecis tagit och köpt mig en 3gs 32gb och jag undrar om det är möjligt att få in tomtom:s gps system i telefonen utan att jailbreaka den ?
Förstår inte varför i princip alla förstagångspostare väljer ställa en så DUM fråga. Betala för er 😛
Jag menar då utan att betala för den, har hört att det är möjligt att ladda ner gratis och sen använda utan jailbreak, stämmer detta ?
@sainth 45220 wrote:
Jag menar då utan att betala för den, har hört att det är möjligt att ladda ner gratis och sen använda utan jailbreak, stämmer detta ?
men läs reglerna så fattar du kanske.
§8 Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.vill du ha info om hur man får tag på saker gratis, så får du allt söka rätt på den lösningen på annat håll.
Nej det går inte utan att betala. Skulle det gå så skulle jailbrejk inte vara till någon nytta alls.
Det finns ett program som heter DiskAid, som gör att du inte behöver ladda ner OpenSSH via Cydia för att koppla upp din iphone till datorn. Då kan du väl hitta en crackad Tomtom där ute och flytta över den via DiskAid.
Jag själv har fixat Navigon Europe helt gratis via iTunes. Fast då måste du ha en Jailbreakad iphone då du måste ladda ner AppSync.
Lycka till.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.