Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Torrentula – bittorrent client för iphone/ipt
Tagged: torrentula
-
AuthorPosts
-
Jag registrerade mig just och kollade runt i forumet och insåg att det inte fanns någon tråd om Torrentula. För oss som tankar torrents så är det sjukt användbart. Det är en iphoneversion av transmission, en BC för mac.
Är det någon här som använder det?
😀
Och om du har laddat ner till exempelen film så kan du öppna den med programmet “AVplayer”. finns i installer om du har all sources installerat.
Torrentula sourcen ; http://itouch.rockt.es/repo.xml
det är en bittorrent client..? du.. laddar ner torrents med den.. :S
[UPDATE] Torrentula.app v1.2 (should work on all firmwares) – iPod touch Fans forum
till iphodtouch ja men inte iphone funkar det till phone?
ja, det är samma programvara som iphone.
alla program som funkar till ipt funkar till iphone och tvärtom. Dock saknar ju ipt:en mic, vibration och högtalare.
troligtvis funkar denna torrentclient, men till vilken nytta.
Vlc4iphone ligger enbart i betastadiet så du kan inte kika på filmerna du laddar ner ännu.
Men häng inte läpp, snart bör vi kunna ladda ner .avi filmer och titta på den direkt i mobilen (:@wahlqvist 9222 wrote:
troligtvis funkar denna torrentclient, men till vilken nytta.
Vlc4iphone ligger enbart i betastadiet så du kan inte kika på filmerna du laddar ner ännu.
Men häng inte läpp, snart bör vi kunna ladda ner .avi filmer och titta på den direkt i mobilen (:Jodå , har du inte hört talas om AVplayer? bara att gå in i mobilefinder och öppna t ex en film med AVplayer.
AVplayer finns i installer.
Det va som tusan! Det måste jag ha missat helt ;s
Sjukt nice! Tack för infon! (:@wahlqvist 9562 wrote:
Det va som tusan! Det måste jag ha missat helt ;s
Sjukt nice! Tack för infon! (:bara glad att hjälpa till =D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.