Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Trådade sms
-
AuthorPosts
-
Hej! har skaffat mig en iphone_jag_undrar_om_man_kan_få_bort_de_”trådade”_smsen? så_det_blir_som_en_vanlig_mobil?
Någon_som_känner_sig_veta_nåt_om_det?:)
ps._min_space_knapp_är_ur_funktion_ds
Jailbreaka och installera iRealSMS 😉
Måste bara fråga, vrf vill du det? Personligen hatar jag vanliga mobiler med deras sms-system, och Apples sms-system är det bästa systemet man kan komma på.. Vad är din åsikt? 🙂
ok_tack!_förmodar_väl_att_jag_är_van_vid_det_andra_sms_systemet_:)
vrf_jailbreaka?_var_får_jag_tag_på_det_programmet?
@mekke 37095 wrote:
Okej, mjo, det är svårt att vänja sej vid nått nytt.. 😛
Iaf, iRealSMS finns i Cydia, som du får när du jailbreakar 🙂
Får man då tid och datum på varenda sms man får i inkorgen?
så varje sms lägger sig som ett enskilt meddelande med både tid och datum som på en “vanlig” lur?@maackan 37519 wrote:
Får man då tid och datum på varenda sms man får i inkorgen?
så varje sms lägger sig som ett enskilt meddelande med både tid och datum som på en “vanlig” lur?ja, och det finns conversation-mode oxå, men iRealSMS kostar pengar, installera SMStool istället, gratis, och visar tid på varenda sms
http://www.installerapps.com/wp-content/uploads/2009/04/smstool-sent.png
EDIT: en sak till, varför skulle man vilja få bort “trådade sms” ??
Förstår inte heller varför man vill ta bort “trådade”. Men jag antar att det är otekniska, omorderna människor som är rädda för nå nytt som inte vågar att testa sig på det här med “trådade”.
Och det där med att det inte är datum/tid på varje SMS spelar inte så stor roll, för om man ser på “första” messet så ser man datum/tid, och sitter man och kör SMS-VM med varandra i 30 min så har man ju iaf. lite humm om när de enskilda messen skickades/togs emot. Om det står 13.51 eller om jag vet att det är emellan 13.45-14.00 som ett sms är mottaget spelar mig INGEN roll.
@carpe 37539 wrote:
Förstår inte heller varför man vill ta bort “trådade”. Men jag antar att det är otekniska, omorderna människor som är rädda för nå nytt som inte vågar att testa sig på det här med “trådade”.
Och det där med att det inte är datum/tid på varje SMS spelar inte så stor roll, för om man ser på “första” messet så ser man datum/tid, och sitter man och kör SMS-VM med varandra i 30 min så har man ju iaf. lite humm om när de enskilda messen skickades/togs emot. Om det står 13.51 eller om jag vet att det är emellan 13.45-14.00 som ett sms är mottaget spelar mig INGEN roll.
Håller fullständigt med på varenda punkt! 😀
@carpe 37539 wrote:
Det som gär mig förbannad är att få min smak så kraftigt nedvärderad. Jag har provat “trådade” SMS och jag tycker inte om det. Men visst vore det enklare om alla tyckte likadant.
@carpe 37539 wrote:
Det handlar inte om att vara omodern eller oteknisk, har testat och ägt de flesta mobiler på marknaden och har inget problem med att oteknisk, snarare tvärtom!
´Jag tycker helt enkelt bättre om det det tradionella inkorg och utkorg systemet
Det kan väl inte vara så svårt att fatta?? eller kanske tydligen…med såna idiot kommentarer… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.