Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tränings app till Iphone 3G
-
AuthorPosts
-
Hej
Några tips på en bra app som räknar ut längden och vars man rör sig på en karta, som man sedan kan ladda upp till google maps?Tnkte anvnda det för träning som en kul grej.
Några tips?
Runkeeper, älskar programmet ! 😀
Hur går det igentligen att löpa med iphonen? Börjar musiken hacka? Tål den det? hur bär ni den med er när ni springer, i handen?!
iTrail ser ut att vara ett bra progam.
Jag lyckas rxportera data till google docs med det, men hur får jag över rutten till google earth?
@bozz 31992 wrote:
Hur går det igentligen att löpa med iphonen? Börjar musiken hacka? Tål den det? hur bär ni den med er när ni springer, i handen?!
Musikspelaren i iphonen innehåller inga rörliga delar.
Enda gångerna ljudet påverkas särskilt mycket av rörelse är i appar som använder accelerometern,ex.vis red baron,lightsabre och sånt.bär den i fickan
Finns bälteshölster som passar,om inte en vanlig ficka duger.
Jag springer med den i handen, funkar bra 🙂
@dannemanne 31981 wrote:
Hej
Några tips på en bra app som räknar ut längden och vars man rör sig på en karta, som man sedan kan ladda upp till google maps?Tnkte anvnda det för träning som en kul grej.
Några tips?
MotionX GPS är roligt och bra 🙂
Finns flera trackerprogram i appstore,välj det som passar dig.
Jag köpte ett armband på telenor, fungar grymt! 200:- är inte så farligt heller 🙂
Köpte ett armband på biltema för 40kr, funkar riktigt bra och skaplig kvalité på det 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.