Trasig iPhone 3G 16GB Vit säljes i Umeå

Front page Forums Köp & Sälj Trasig iPhone 3G 16GB Vit säljes i Umeå

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 41

Allright, så här ligger det till.

Jag köpte den av Telia när den släpptes här i Sverige.

Fick lov att byta ut den (defekt vid köp) så jag fick en ny ca 2 mån efteråt.

Den är lite repig på baksidan, normalt slitage.

Låst till Telia.

Den har en liten obetydlig spricka mellan “allt ljud av” reglaget och den silvriga kanten på sidan av telefonen.

När man ringer med telefonen så “surrar” det liksom i bakgrunden i högtalaren, lite grann som det där “GSM Surret”. Det surrar inte om man har hörlurar och pratar i telefon (vad jag har märkt). Det surrar inte heller när man spelar musik, ser video eller spelar. Bara när man pratar i telefon. Vad detta fel beror på vet jag inte. Mjuk eller hårdvara, vilket som. Surret fanns dock där redan innan följande sak skedde.

Jag tappade den i marken nyligen (från ca 25-30 cm höjd) och glaset sprack men displayen höll. Så jag köpte nytt glas med tillhörande digitizer och satte igång med att byta det trasiga glaset. Tyvärr så lyckades jag ha sönder displayen när jag bytte glaset. Jävligt klantigt, jag vet. Jag satte i alla fall dit den trasiga displayen och det nya glaset.

Av de 20 ikonerna man kan se på skärmen så är 4 st ikoner nere till vänster på skärmen dolda tack vare den defekta displayen (Lite gran som ett L). Det ska dock tilläggas att den trasiga delen av skärmen ändå reagerar på fingret när man “klickar” där.

Jag har beställt en ny telefon av Telia nu (3GS) och dom har sagt: -“Leverans kommer ske under vecka 45-46”.

Så jag säljer alltså min Trasiga iPhone 3G 16GB Vita telefon, men inte förrän jag har fått min nya telefon runt vecka 45-46.

Priset då? Högstbjudande.
    Fast jag har satt ett dolt reservationspris. Om inte det uppnås så ger jag hellre bort telefonen till en kompis.

Bilder kan mailas om man vill.

Ingår
    Telefonen (förstås)
    Orginallurarna (använda ca 10 ggr)
    Orginalladdaren
    Orginallådan

Skicka ev bud till: kim@weine.se med rubriken: Budgivning iPhone

Jag är bosatt i Umeå.
    Jag skickar telefonen till vinnaren efter jag har fått betalt.

Budgivningen avslutas kl 19.00 dagen då jag får telefonen (nån ggn under vecka 45-46) OBS, detta gäller ej längre, läs varför i slutet av inlägget

Tack
    //Kim

EDIT
    Jag har fått min nya iPhone 3gs redan, så jag avslutar denna budgivning på Tisdag den 27:e Oktober kl 19.00.

– 3 Budgivare än så länge

EDIT 2
    Telefonen såld

mcdandrew
    Member
    Post count: 154

Du kan få 20 spänn

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

sry att jag inte är intresserad, reagerade på bara namnet umeå!
    måste fråga därav, är du student eller vad, du behöver inte svara om du inte vill (är inte intresserad)

Xavier
    Member

jag är ej student

mcdandrew
    Member
    Post count: 154

18 kr

YSeller
    Member
    Post count: 29

70kr…..

Freebo
    Member
    Post count: 4365

verkar som om 70:- var det vinnande budet, grattis då

YSeller
    Member
    Post count: 29

Haha kommer inte få köpa den för 70kr,:)

carpe
    Member
    Post count: 904

EDIT 2
    Telefonen såld

Xavier
    Member

bud skulle skickas via mail, och inte skrivas i tråden.
    telefonen är såld

skulle låsa tråden (om jag kunde/hittade vart man låser)

snook
    Member
    Post count: 2190

@xavier 46724 wrote:

bud skulle skickas via mail, och inte skrivas i tråden.
    telefonen är såld

skulle låsa tråden (om jag kunde/hittade vart man låser)

*Tråd låst*

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • The topic ‘Trasig iPhone 3G 16GB Vit säljes i Umeå’ is closed to new replies.