Front page › Forums › Köp & Sälj › Trasig iPhone 3gs 16 gb [SVART]
-
AuthorPosts
-
Har en trasig iPhone som jag skulle öppna för att fixa laddnigintaget? men ja öppna den så massa sladdar åkte bort.
Finns fof skydd på skärmen och touchen funkar jätte bra.
Här är bild: http://i31.tinypic.com/33ucrxg.jpg
PM bud tack 😀
Stoppa i sladdarna igen :)?
Skicka gärna in den till oss så fixar vi den
iPhone Reservdelar@iPhoneReservdelar.se 72507 wrote:
Skicka gärna in den till oss så fixar vi den
iPhone Reservdelar500:-?
Är det säkert?Vet inte vad slutnotan hamnar på då du kanske behöver både ny display, digitizer, högtalare, ljussensor
Jag vet inte vad som har gått sönder, men för 500 så tittar vi på den, och erbjuder reparation
tex. du skickar in den, betalar 500kr.
Vi kommer på att det är fel på digitizer kabeln.
Byte av digitizer kostar 699kr
Du har redan betalat 500, du betalar yteligare 200 och vi lagar din telefon och skickar den till dig.
I detta exempel blir slutnotan 700kr totalt inkl alla frakter@iPhoneReservdelar.se 72582 wrote:
Vet inte vad slutnotan hamnar på då du kanske behöver både ny display, digitizer, högtalare, ljussensor
Jag vet inte vad som har gått sönder, men för 500 så tittar vi på den, och erbjuder reparation
tex. du skickar in den, betalar 500kr.
Vi kommer på att det är fel på digitizer kabeln.
Byte av digitizer kostar 699kr
Du har redan betalat 500, du betalar yteligare 200 och vi lagar din telefon och skickar den till dig.
I detta exempel blir slutnotan 700kr totalt inkl alla frakterMen tänk om det är fel på allt eller att ni säger “det är fel på micken”, kan jag då säga att jag inte vill att ni fixar micken?
Eller kan vi ses någon stans så får du titta på den?
Men jag vill ju inte betala 500:- för att du bara ska titta på den?Det beror på var du bor
Om du äe i jönköpings trakten så kan vi säkert träffas för att ta en titt på telefonen.
Som jag nämnde tidigare så kan det kosta nästan precis vad som i och med att du inte vet vad som är sönder
Om du tar högupplösta bilder kan du skicka de till mig@iPhoneReservdelar.se 72714 wrote:
Det beror på var du bor
Om du äe i jönköpings trakten så kan vi säkert träffas för att ta en titt på telefonen.
Som jag nämnde tidigare så kan det kosta nästan precis vad som i och med att du inte vet vad som är sönder
Om du tar högupplösta bilder kan du skicka de till migBor i Trollhättan, 1 timme bort från Göteborg med bil.
Annars kan du la köpa den? :OSka ta bilder och skicka.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.