Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Tre har gått ut med priser på Iphone 3GS!
-
AuthorPosts
-
Tre har mailat ut till er som har förhandsbokat Iphone3GS på deras hemsida.
Vad tycker ni, bra pris? Eller blir det Telia?
Här är Tres priser på iPhone 3GS – MacWorld
Tack Ramin för länken med Tres Iphone priser.Jag har redan förhandsbokat telia.
Själv ringer jag inte så mkt. Surfar mer. Telia har även något som heter Telia Mobil familj (eller ngt sånt) som gör att man ringer, sms:ar och mms:ar gratis till varandra. Vilket gör att jag inte kommer göra av med så mycket som 399:- på samtal, sms och mms.
Nej jag tycker faktiskt Telia hade ett bättre erbjudande, för min del!/Tobias
Har dom inte kommit ut med priser på 3G`n ?
vad håller dom på med?!?! 10k för det billgaste…
inte för jag tänkt köpa den, men man blir arg 😛du får ringa för 399/499 osv, de gör man inte hos telia, så börja räkna om på telia.
Priserna hos Tre iPhone 3GS 32 GB
@bozz 38303 wrote:
vad håller dom på med?!?! 10k för det billgaste…
inte för jag tänkt köpa den, men man blir arg 😛Jag ringer för ca. 180kr/månad detta x 24 = 4320 kronor
Räknar man ihop vad det kostar över 24 månader så är det 49kr+399kr*24+895=11670 kr
Så för mig: 11670kr-4320kr= 7350kr för en 3G S 32GB
För en som gör av med 399 kr i samtal m.m./månad så kostar telefonen
2094 kronor. Så för storförbrukaren så blir luren extremt billig, men inte för mig. 🙁Beställde en 3G S 32 GB Vit igår hos Tre 🙂
Kommer på posten den 31 juli (om man beställer innan 28 juli) 😀
Orkade inte köa detta år 😛
Nu väntar en lång vecka….
Inväntar och ser Telenor´s alternativ, har haft dom sen dom tog över vodafone.
Sjukt nöjd med dom, ska ändå fortsätta med dom, kan lika bra få en Iphone 3gs 32gb lur om jag binder mig i 24 mån och fortsätter som jag gör 🙂
Tackar man inte nej till.Får se vilka erbjudanden dom kommer ut med sen
Idag har jag följande:
Affärspaket FastPris
659:-/mån ex moms (0 månaders bidningstid)
Får använda telefonen för 3500 kr / månad
Gratis Sms
Gratis Samtal
Fri Surf, ingen gräns alls som tex telia eller liknande.
Tvillingkort till en annan lur, till bilen eller mitt trådlösa modem.Sen om telenor säger att dom ger mig en Iphone 3gs 32gb om jag binder mig i 24 mån, så tar jag det helt klart, eller om dom vill ha någon liten avgift imellan.
Hur nöjd som helst just nu iallfall
// TwiZteD
Hur var det när 3G släpptes? Sjönk priset över tiden? Presenterades det billigare varianter på abb med mobil? Vad tor ni “mobilnördar” 🙂 om kommande prisutveckling på 3G S?
Har ju redan en 3G men är ändå sugen på en uppgradering. Men för mig som använder luren till allat annat än internet, men har månadsräkning på ca. 180 kronor, varav 69 kronor är fast månadskostnad och resten är samtal/sms så blir det på tok för dyrt med 448 kr/månad. Vad jag kan tänka mig att betala/månad stannar på ca. 250 kronor, max…
@r_o_n 38421 wrote:
Hur var det när 3G släpptes? Sjönk priset över tiden? Presenterades det billigare varianter på abb med mobil? Vad tor ni “mobilnördar” 🙂 om kommande prisutveckling på 3G S?
Har ju redan en 3G men är ändå sugen på en uppgradering. Men för mig som använder luren till allat annat än internet, men har månadsräkning på ca. 180 kronor, varav 69 kronor är fast månadskostnad och resten är samtal/sms så blir det på tok för dyrt med 448 kr/månad. Vad jag kan tänka mig att betala/månad stannar på ca. 250 kronor, max…
När den släpps så kommer man säkert att kunna betala mera kontant för iphonen och med ett billigare abbonnemang.
Fram till nästa år kanske vi ser en pris sänkning på ca: 1000 kr max på 3G S.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.