Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Tre, Iphone till befintliga kunder.
-
AuthorPosts
-
Kolla så att ni har fått rätt abonnemang på Tre.se eller det sms ni skall få som bekräftelse.
Jag som befintlig kund ringde och beställde 499kr abonnemanget, killen motläste min beställning innan vi la på. Igår kom ett sms som tackar för 399 abonnemanget! Illa!
Ringde och det är inga problem att ändra till 499kr, men värre kontantkostnaden på 895kr mobilen.
Så jag kan bli en unik (?) Tre kund som får ett extra icke förmånligt Iphone erbjudande, 548kr o månaden samt 895 kr för att få ut min telefon.Suck… 🙁
Återkommer hur det går…
14dagars ångerrätt så du kan häva din “nya” deal med Tre.se. Om nu inte kundtjänst kan hjälpa dig, ring upp dom och förklara läget.
@blajeans 39185 wrote:
14dagars ångerrätt så du kan häva din “nya” deal med Tre.se. Om nu inte kundtjänst kan hjälpa dig, ring upp dom och förklara läget.
Det blev 399kr valet med 895kr för mobilen. Jag kör på det, inte för att jag inte orkar att bråka utan med närmare eftertanke så ringer inte så mycket. 🙂
La till deras tjänst Turbo bredband för att slippa spärren på 2Gb och få snabbare bredband(?). Någon som vet om Tre strypt i hastighet om man inte har valt flatrate eller Turobredband? Det är bara på 699kr abonnemanget (flatrate) som det står “upp till 6Mbit/s”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.