Front page › Forums › Övriga ämnen › Trött på att min iphone strular…
-
AuthorPosts
-
Jävligt trött på det funkat perfekt till kanske 2 veckor sen ljudet började strula sen ibland vill inte touchen som jag vill och inbland laggar den ihop sen när den är på laddning o jag tar i den får jag en stöt fick en nyss då slutade laddaren fungera???????? VAfan är detta???? sugen på nåt annat känns det som men vadå alla andra verkar så komlicerade iphone är ju underbart om de funkar som man vill vill ju ha en 4 men pengarna…..
Man ska inte få en stöt när man tar i en telefon på laddning. Har du första iphone eller en 3G/3GS?
Jag skulle avråda dig från att använda telefonen.
Ang. stötar när man håller i den, så kommer jag ihåg att det hände när jag hade min iPhone GSM. Om man höll den i vänsterhanden på ett speciellt sätt kunde man få en lätt stöt.
Ang. touchen, ljudet och lagg.
Har du testat att återställa den? Det kan lösa många problem.
Annars bör du ta med mobilen till din operatör snarast.@zike 88531 wrote:
Man ska inte få en stöt när man tar i en telefon på laddning. Har du första iphone eller en 3G/3GS?
Jag skulle avråda dig från att använda telefonen.
Jag har 3gs det är väl bara o lämna in den då :/ lite sur tajming med premium men om jag får en ny försvinner ju alla mina apps bilder har ju navigon för 900 med hur behåller man det?
@sparrow 88542 wrote:
Jag har 3gs det är väl bara o lämna in den då :/ lite sur tajming med premium men om jag får en ny försvinner ju alla mina apps bilder har ju navigon för 900 med hur behåller man det?
det är låst till ditt apple account.
Det är bara att logga in och tanka ner det igen så slipper du betala.@joeliphone 88554 wrote:
det är låst till ditt apple account.
Det är bara att logga in och tanka ner det igen så slipper du betala.Nu är det ju så här att det var ju i den när jag köpte den så det är ju låst till nån annas så det är ju lugnt de e ju bara för att ha det liksom
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.