Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Trött på o vänta!
-
AuthorPosts
-
Usch vad trött jag ör på o vänta på en jailbreak..
köpte en låst iphone den har telia men ja har telenor.
så hade den självklart 4.0.2 i sig så nu har den legat här hemma i typ 2 veckor..
har ni hört nått mer?
tror ni det kommer snart och hur länge tror ni att man kan få vänta…mvh en desperat Robin
Ledsen men vi väntar också på en stabil jailbreak.
Kan ta allt från 10år till 10 dagar. Räkna med 10 månader så blir du bara glad om det nu kommer innan dess.
OMG!
Har ju läst runt lite och fått för mej att det brukr gå rätt fort när det kommer ut en ny JB.
10 månader då är ju telefonen gammal….H3NR11K nu vart jag fan ledsen när du skrev så… 🙁
Well.. Ingen kan säga när det kommer. De som skapar jailbreak har faktiskt ett liv (tro det eller ej) så det har inte oändligt med tid. Apple gör det bara svårare och svårare för folk att jailbreaka så det lär inte gå på en dag..
Well.. Det är bara att vänta
Nej, det är redan på gång ett jailbreak i 4.1, följ: pod2g (pod2g) on Twitter för mer information. Han har redan jailbreakat 4.1 men har inte släppt det officiella programmet än.
vossen
kommer det gå o jailbreaka genom Jailbreakme då elller?
när den släpps alltså?@dator_robin 78499 wrote:
vossen
kommer det gå o jailbreaka genom Jailbreakme då elller?
när den släpps alltså?ingen som vet om det kommer gå via jailbrakeme eller om det
kommer nått nytt.Okey!
Hoppas på det iaf , riktigt smidigt med Jailbreakme 🙂Ja nog tjattat om det, lär vi synas på det här forumet direkt när det har kommit nått…
tack så mycket fr svaren iaf.
@something 78500 wrote:
ingen som vet om det kommer gå via jailbrakeme eller om det
kommer nått nytt.Tror inte det, det “hålet” är täppt nu. Den nya exploiten är i bootromen så den aktiveras innan mobilen startar. Jag gissar på en redsn0w liknande jailbreak. Det goda nyheten är att Apple kan inte blocka detta jailbreak med fw uppdatering, så alla nuvarande mobiler kommer alltid att kunna jailbreakas med den nya exploiten.
ballt…
men är det svårt o jailbreaka om man inte gjort det förut?
vet ju att det va buss enkelt med jailbreakme..
Nej det är lätt, brukar stå exakt hur man ska göra, råkar man göra fel så är det bara att försöka igen
okey nice =)
längtar tills det kommer ut.
har som sakt en iphone 4 som ligger här men kan inte använda den 🙁Väntar jag med..
Hoppas det kommer snart nu.DRIVALEN”
har du oxå en 4a du inte kan använda en elller?
Jag kan använda min.
Men jag har appar jag inte vill bli av med.
Sen funkar bluetooth som skit nu, det ska tydligen vara mycket bättre med 4.1okey okey!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.