Tummen upp för iPhonebutiken.se!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Tummen upp för iPhonebutiken.se!

Viewing 27 posts - 1 through 27 (of 27 total)
  • Author
    Member
    Post count: 159

Här är tråden för att hylla iPhonebutiken.se – iPhoneButiken – Apple iPhone, Tillbehör, Skydd, skal och reservdelar ^^

Superbra butik – med humana priser å extremt bra service!

Citerar mig själv från min blogg 14 Aug:

i går fick Iphonebutiken.se in en ny leverans med invisible Shields för Iphone 3g (Full Body)
    Order skapad: den 12 augusti 2008 12:20:46
    Order Skickad: den 12 augusti 2008 13:30:38

Fick min Invisible Shield Idag!

Så jag fick det innan 24 timmar. Extremt bra jobbat utav iPhonebutiken! Rekommenderar de starkt.

Men skölden har dock nu “pajat” – kanterna har lossnat och det har samlats smuts (Bilder finns här -> https://www.iphoneinfo.se/forum/tillbehor-reservdelar/1220-invisibleshield-traden-7.html#post11850

Så iPhonebutiken skickar ut en sprillans ny sköld som ersättning för den gamla.

Keep up the Good Work iPhonebutiken.se

iPhoneButiken – Apple iPhone, Tillbehör, Skydd, skal och reservdelar

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Det var riktigt bra support – att dom skickar en helt ny utan extra kostnad! 🙂

Det kallar jag kundservice!

*flyttar tråden till rätt del*

Rolle
    Member
    Post count: 159

nu har jag den nya skölden 🙂 – jag mailade han igår, han skickade igår, idag fick jag den.

Iphonebutiken.se – bästa E-handel sidan på hela vida nätet – inget snack om saken 😎

andresin
    Member
    Post count: 53

De gör bara vad alla näringsidkare här skyldighet att göra enligt konsumentköplagen. Inte något som alla gör i och för sig. Snabba var de också ja.

Al3x
    Member
    Post count: 272

IPhonebutiken har verkligen den snabbaste leveranstiden jag någonsin har sett!

Morbidio
    Member
    Post count: 268

Riktigt bra cred för butiken.:)

iPhoneinfo.se
    Member

Jadå – iPhonebutiken.se är suveränt när det gäller kundservice/support!

Drivs av Dan om E-handel 🙂

Al3x
    Member
    Post count: 272

Har nu fått en ny Invisible Shield då den förra repade!

Bra jobb Dan!

iPhoneinfo.se
    Member

@al3x 13087 wrote:

Bra jobb Dan!

Grymt! iPhoneButiken.se rekommenderas varmt!

iPhoneinfo.se
    Member

@al3x 13087 wrote:

Bra jobb Dan!

iPhoneinfo.se
    Member

@al3x 13087 wrote:

Bra jobb Dan!

Shiivaz
    Member
    Post count: 66

Helt underbar butik beställde på torsdagen kl 16:00 och 16:10 fick jag mail om att den var packad och skickad. Rek varmt

Shiivaz
    Member

Helt underbar butik beställde på torsdagen kl 16:00 och 16:10 fick jag mail om att den var packad och skickad. Rek varmt

Shiivaz
    Member

karlbertil_johnsson
    Member
    Post count: 25

Jag såg precis på iphonebutiken att de har en handsfree iPhone Handsfree och Fjärrkontroll – iPhoneButiken men enligt infon skulle den komma in på lager 20e juli(?)

Är det någon här som en sådan? Eller liknande, som kan rekommenderas?

karlbertil_johnsson
    Member

Jag såg precis på iphonebutiken att de har en handsfree iPhone Handsfree och Fjärrkontroll – iPhoneButiken men enligt infon skulle den komma in på lager 20e juli(?)

karlbertil_johnsson
    Member

iPhoneinfo.se
    Member

iPhonebutiken.se har fått en ny ägare! 🙂

Ny design på sidan också.

iPhoneinfo.se
    Member

iPhoneinfo.se
    Member

Paddan
    Member
    Post count: 32

Jag tyckte sidan va skit najs men lite synd att de inte hade simkorts hållare i lager när jag behövde det. Fick beställa ett från Mrgizmo istället. Fast de har lång leverandstid. Skulle få skiten nästa vecka och jag beställde det i måndags… iphonebutiken Rekommenderas från mig också då jag fick mitt skydd fort..

Paddan
    Member

Jag tyckte sidan va skit najs men lite synd att de inte hade simkorts hållare i lager när jag behövde det. Fick beställa ett från Mrgizmo istället. Fast de har lång leverandstid. Skulle få skiten nästa vecka och jag beställde det i måndags… iphonebutiken Rekommenderas från mig också då jag fick mitt skydd fort..

Paddan
    Member

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Ja den är riktigt najs och jag tycker att dom har grymt bra priser faktiskt. Inte många som har så låga priser på reservdelar och laddare/dockor m.m! Mycket bra jobbat iPhonebutiken.se!

Mr Fyhr
    Member

Ja den är riktigt najs och jag tycker att dom har grymt bra priser faktiskt. Inte många som har så låga priser på reservdelar och laddare/dockor m.m! Mycket bra jobbat iPhonebutiken.se!

Mr Fyhr
    Member

libn
    Member
    Post count: 1

@al3x 12830 wrote:

IPhonebutiken har verkligen den snabbaste leveranstiden jag någonsin har sett!

Har nu väntat i 3 dagar ????????????

Viewing 27 posts - 1 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.