Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Tummen upp för iPhonebutiken.se!
-
AuthorPosts
-
Här är tråden för att hylla iPhonebutiken.se – iPhoneButiken – Apple iPhone, Tillbehör, Skydd, skal och reservdelar ^^
Superbra butik – med humana priser å extremt bra service!
Citerar mig själv från min blogg 14 Aug:
Rolle@Swegaming.se wrote:i går fick Iphonebutiken.se in en ny leverans med invisible Shields för Iphone 3g (Full Body)
Order skapad: den 12 augusti 2008 12:20:46
Order Skickad: den 12 augusti 2008 13:30:38Fick min Invisible Shield Idag!
Så jag fick det innan 24 timmar. Extremt bra jobbat utav iPhonebutiken! Rekommenderar de starkt.
Men skölden har dock nu “pajat” – kanterna har lossnat och det har samlats smuts (Bilder finns här -> https://www.iphoneinfo.se/forum/tillbehor-reservdelar/1220-invisibleshield-traden-7.html#post11850
Så iPhonebutiken skickar ut en sprillans ny sköld som ersättning för den gamla.
Keep up the Good Work iPhonebutiken.se
iPhoneButiken – Apple iPhone, Tillbehör, Skydd, skal och reservdelar
Det var riktigt bra support – att dom skickar en helt ny utan extra kostnad! 🙂
Det kallar jag kundservice!
*flyttar tråden till rätt del*
nu har jag den nya skölden 🙂 – jag mailade han igår, han skickade igår, idag fick jag den.
Iphonebutiken.se – bästa E-handel sidan på hela vida nätet – inget snack om saken 😎
De gör bara vad alla näringsidkare här skyldighet att göra enligt konsumentköplagen. Inte något som alla gör i och för sig. Snabba var de också ja.
IPhonebutiken har verkligen den snabbaste leveranstiden jag någonsin har sett!
Jadå – iPhonebutiken.se är suveränt när det gäller kundservice/support!
Drivs av Dan om E-handel 🙂
Har nu fått en ny Invisible Shield då den förra repade!
Bra jobb Dan!
Helt underbar butik beställde på torsdagen kl 16:00 och 16:10 fick jag mail om att den var packad och skickad. Rek varmt
Helt underbar butik beställde på torsdagen kl 16:00 och 16:10 fick jag mail om att den var packad och skickad. Rek varmt
Jag såg precis på iphonebutiken att de har en handsfree iPhone Handsfree och Fjärrkontroll – iPhoneButiken men enligt infon skulle den komma in på lager 20e juli(?)
Är det någon här som en sådan? Eller liknande, som kan rekommenderas?
Jag såg precis på iphonebutiken att de har en handsfree iPhone Handsfree och Fjärrkontroll – iPhoneButiken men enligt infon skulle den komma in på lager 20e juli(?)
iPhonebutiken.se har fått en ny ägare! 🙂
Ny design på sidan också.
Jag tyckte sidan va skit najs men lite synd att de inte hade simkorts hållare i lager när jag behövde det. Fick beställa ett från Mrgizmo istället. Fast de har lång leverandstid. Skulle få skiten nästa vecka och jag beställde det i måndags… iphonebutiken Rekommenderas från mig också då jag fick mitt skydd fort..
Jag tyckte sidan va skit najs men lite synd att de inte hade simkorts hållare i lager när jag behövde det. Fick beställa ett från Mrgizmo istället. Fast de har lång leverandstid. Skulle få skiten nästa vecka och jag beställde det i måndags… iphonebutiken Rekommenderas från mig också då jag fick mitt skydd fort..
Ja den är riktigt najs och jag tycker att dom har grymt bra priser faktiskt. Inte många som har så låga priser på reservdelar och laddare/dockor m.m! Mycket bra jobbat iPhonebutiken.se!
Ja den är riktigt najs och jag tycker att dom har grymt bra priser faktiskt. Inte många som har så låga priser på reservdelar och laddare/dockor m.m! Mycket bra jobbat iPhonebutiken.se!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.