Front page › Forums › Övriga ämnen › Tv med internet@tv
-
AuthorPosts
-
Det är bara samsung som kör internet tv va? Det är ingen standard eller?
någon som använt det? tycker det verkar rätt fett. hur gött är det med youtube och att ha allt i tvn?@istaffan 51183 wrote:
Det är bara samsung som kör internet tv va? Det är ingen standard eller?
någon som använt det? tycker det verkar rätt fett. hur gött är det med youtube och att ha allt i tvn?Jag har testat youtube lite på en samsung hemma. Det funkar bra men upplösningen på youtubefilmerna är alldeles för låg så det blir väldigt suddigt om man kör fullscreen, duger väl om man kör på liten ruta. Sen är det lite jobbigt att skriva med tvdosan 😛
Jasså. De kör vanliga SD-upplösningen på youtube. Det är ju en liten nackdel men tycker mycket av youtubekvallen är rätt dålig överlag. Även i webbläsaren om det inte är HD 🙂
Men om man tar det för vad det är. Lull Lull. Är det gött lull lull? Testat något annat än youtube?
@istaffan 51859 wrote:
Jasså. De kör vanliga SD-upplösningen på youtube. Det är ju en liten nackdel men tycker mycket av youtubekvallen är rätt dålig överlag. Även i webbläsaren om det inte är HD 🙂
Men om man tar det för vad det är. Lull Lull. Är det gött lull lull? Testat något annat än youtube?
Jodå, det är gött lulllull 😛 iom att du inte sitter o kollar på långfilmer så duger det gott. Men vad är det mer för grejer du menar? : O har jag missat nåt
Ja du har ju olika spel, väder och andra grejer.
De gick ut med en ny version av internet@tv nu på ces-mässan. Lär väl knappast komma till de gamla tvapparaterna men lät väldigt lovande för mig som vill köpa nytt. Så blir nog att vänta.
Det blir typ som en appstore med olika program precis som iphone så hoppas vi får se lite roliga nedladdningsgrejer och mer streaming. Eller vad troru?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.