Två frågor

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Två frågor

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 19

Jag undrar två saker.

1) Kan man ställa in egna SMS signaler och / eller ändra ljud för när man får mail?

2) Kan man få fram en ikon i telefonen som visar om den är satt i ljudlöst läge eller inte?

Tack på förhand!
    Lilja

muffins
    Member
    Post count: 1906

1. Ja om du jailbreakar din telefon. Läs FAQ här så får du svaret i den tråden också.
    2. Om du sätter den i ljudlöst läge så ska det synas högst uppe i “statusbaren” på telefonen att den är ljudlös.

Lilja
    Member

OK, Jailbreak vågar jag mig inte på.

När jag sätter den till ljudlöst dyker en ikon upp mitt på telefonen i några sekunder och slocknar sedan. Inget i statusbaren. kan det vara så att jag missat någon inställning?

Lilja

muffins
    Member

Titta på pilen uppe till höger. Där ser du en klocka med ett sträck över.
    20090407-xacw64b5anxfr7c9cmer2c9mcu.jpg

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Vad är det för tema du har i sbsettings ?

Lilja
    Member

Sådär ser inte min ut. Jag har en iPhone 4 om det har betydelse.

Jag har ingen sådan ikon.

Lilja

sassen
    Member
    Post count: 8

muffins menar du att det ska synas att man har telefonen på ljudlös trots att den inte är JB?
    min ip 4 är inte JB och det syns inte om den är på ljudlös eller inte,förutom om man inte kollar på sidan av telefonen

Lilja
    Member

@sassen 77752 wrote:

muffins menar du att det ska synas att man har telefonen på ljudlös trots att den inte är JB?
    min ip 4 är inte JB och det syns inte om den är på ljudlös eller inte,förutom om man inte kollar på sidan av telefonen

Samma sak här.

Lilja

sassen
    Member
    Post count: 8

var det ingen som kan ge svar på detta?
    tack

muffins
    Member

@sassen 77752 wrote:

Oj, det har jag ingen aning om, då jag aldrig har haft en telefon som inte varit jailbreakad.

Jag får helt enkelt låta någon annan svara på den frågan :).

Nalle55a
    Member
    Post count: 73

Konstigt syns inte heller i min 4a jailad. Inte heller i min 3GS också jailad.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.