Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Två iPhones på samma burk?
-
AuthorPosts
-
Frugan har fått för sig att hon oxå ska ha en iPhone, hur funkar de rent praktiskt med iTunes? Går de öht?
Självklart 😀 Men en iPhone på två burkar är svårt 😛 Men tänk på att Apple alltid tänker på att alla ska ha deras produkter, och att allt ska vara lätt, så att om alla hade en iPhone skulle det ju inte stämma om det var svårt att använda dom 😛
@mekke 31001 wrote:
Självklart 😀 Men en iPhone på två burkar är svårt 😛 Men tänk på att Apple alltid tänker på att alla ska ha deras produkter, och att allt ska vara lätt, så att om alla hade en iPhone skulle det ju inte stämma om det var svårt att använda dom 😛
Ska ja tolka de där som ett ja?
Mekke! Tycker mest du verkar mena att alla ska tjacka en Mac,men dom är fan så svindyra!
Råd har jag nog,men man får inte mycket för pengarna.
Om en MacBook pro hade kostat som en dellburk och varit lika bra för gaming hade jag köpt en.@steffe 31104 wrote:
Råd har jag nog,men man får inte mycket för pengarna.
Om en MacBook pro hade kostat som en dellburk och varit lika bra för gaming hade jag köpt en.Du får visst mycket för pengarna 😉 Jag lovar 🙂 Det kan ses som onödigt dyrt, men om man sen tänker på att man får en problem-fri dator, men Mac OS X Leopard, som har en stabil UNIX-grund, så är det faktiskt värt det 😛 Men det är iofs bara min åsikt…
Jovisst,Mac os är stabilt,men saknar en del.
Att hosta upp nästan tre gånger pengarna för en burk som inte funkar som speldator eller digital campingtv och där programvaran är dyr och bökig att få tag i känns inte så kul.
Kan köpa en ny dell laptop med 17″ skärm och vista/xp för ungefär 8000,vad kostar motsvarande Mac?Måste vara laptop,måste vara 17″,ska kunna användas med DVB-Tv,programvara ska vara lätttillgänglig (ska helst finnas på vanliga varuhus).
Jag tror inte jag hittar nån Mac som klarar detta,och jag måste faktiskt inte köra windows hela tiden,linux är minst lika stabilt som leopard och kostar inget extra!
Jag kan dessutom använda min windowsburk ihop med min engine mapping tuner för att ställa in motorstyrningen i min bil,detta finns inte till Mac!@steffe 31114 wrote:
Jag kan dessutom använda min windowsburk ihop med min engine mapping tuner för att ställa in motorstyrningen i min bil,detta finns inte till Mac!
Det där är jävligt intressant, hur funkar det ?
Datortrimmar du den eller ?
Vad kör du för bil ?Lite off topic kanske men vill gärna veta 😛
@thian 31186 wrote:
Det där är jävligt intressant, hur funkar det ?
Datortrimmar du den eller ?
Vad kör du för bil ?Lite off topic kanske men vill gärna veta 😛
Använder den till att programmera chipet i 2 olika bilar.
En skoda rs med lite mer turbotryck än normalt,en hembyggd ford -32 hiboy med KB hemi med kompressor.
Utrustningen är i princip samma som används av diverse firmor,dock fick jag testa fram parametrarna till forden,eftersom motorstorlek och kompressorns laddtryck låg långt över vad grundprogrammet hade.
Obs!Testa inte detta med helt egna parametrar själv!Första gången blev det fel rejält,med motorras som följd! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.