Tvättmaskin och torktumlare combo

Front page Forums Övriga ämnen Tvättmaskin och torktumlare combo

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 51

Tänkte kolla om det är någon som har erfarenhet av en nyare modell tvättmaskin med torktumlare inbyggd? Har dom blivit bättre?

Funkar det bra? Någon modell som är att föredra?

Förstår också att två separata maskiner är det bästa, men pga plats brist och sällan användning av torktumlare funderar jag på en combo…

joque
    Member
    Post count: 96

Rätt maskin i rätt forum….

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Trodde han hade tappat sin iPhone i båda två och att denne var olycklig över det som skett. Nej jag hänger min tvätt på lina som förr i tiden.

mrsmart
    Member
    Post count: 287

@brettfavre 65564 wrote:

Tänkte kolla om det är någon som har erfarenhet av en nyare modell tvättmaskin med torktumlare inbyggd? Har dom blivit bättre?

Funkar det bra? Någon modell som är att föredra?

Förstår också att två separata maskiner är det bästa, men pga plats brist och sällan användning av torktumlare funderar jag på en combo…

Samsung S8450qp ska vara bra, annars kan du dra till den lokala ån och använda en tegelsten samt låta kläderna soltorka. Så gör vi i allafall här i Tärnefjödalen, norra Norrland. :laugh:

Freebo
    Member
    Post count: 4365

De har blivit bättre med åren men att torka tar en ‘ren’ evighet. Om en kombo är ditt enda val – ja då är valet enkelt.

bozz
    Member
    Post count: 1199

Jag såg att iWash inc. har kommit med en ny app som verkar lovande! Det är en kombo av iWashmashine och iTumbler och heter ThumbWasher. Testa den!

(sorry :o, jag är skadad)

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

WHAT? Bozz, vakna nu alltså.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.