Ultrasn0w = Yellowsn0w på 3.0

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Ultrasn0w = Yellowsn0w på 3.0

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 169

Nya upplåsningen heter Ultrasn0w och kommer finnas på fredag i cydia/installer.

Jag såg det lilla man kunde se av live sändningen och det var vad jag kallar för laggigt. Men, på fredag smäller det!

MuscleNerd on Qik

Kruset
    Member
    Post count: 22

det var ta mig fan på tiden att dom löste det

men å andra sidan förstår man att dom inte släppt det tidigare till 2.2.1 så att apple inte täpper igen “hålen”

Wester
    Member
    Post count: 200

Nu säger jag inte att någon gör det 🙂 Men skulle vilja tillägga att man absolut inte ska klaga på någonting som de gör eftersom allt de gör är helt gratis!
    Gillar man det inte kan man ta och pröva något annat men själv är jag överlycklig för deras jobb och att det är gratis!

Så det får inte glömmas bort att deras jobb är helt gratis!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Javisst,och devteams gratisupplåsning funkar dessutom bättre än diverse fakesims som kostar pengar!

Wester
    Member
    Post count: 200

@steffe 34004 wrote:

Javisst,och devteams gratisupplåsning funkar dessutom bättre än diverse fakesims som kostar pengar!

Word!

Ett bra bevis på att gratis inte alltid är sämst 😀 Sen lär det ju vara så att alla andra upplåsningssätt är skapta av personer som bara vill tjäna cash.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.