Upatering till iphone 2g

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Upatering till iphone 2g

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Har köpt en iphone och letar efter en uppdatering som jag kan låsa upp, har sökt på sidan men hittar ingenting 🙁 ett annat problem jag har är att när jag laddar ner/updaterar appar så öppnas dom och sen blir det svart och dom stängs av, jag har en jb iphone 2g med 3.1.3, jag är inte så teknisk på iphone har haft den i en vecka nu, hoppas ni har svar på mina frågor 🙂 tack på förhand //
    Mattias

RooZeN
    Member
    Post count: 54

om den nu är jailbreakad så gå in i cydia -> manage -> edit -> add – > där skriver du “repo666.ulstrasn0w.com” och installerar det, lägg märke till att ultrasn0w stavas med en “nolla” och inte ett “O” det är hur du låser upp din iphone 🙂 gällande att dina appar startar och sedan blir svarta är att dom kraschar vet inte exakt vad problemet med det är men det går säkert hitta någon stans!

Selllle
    Member

@roozen 82564 wrote:

om den nu är jailbreakad så gå in i cydia -> manage -> edit -> add – > där skriver du “repo666.ulstrasn0w.com” och installerar det, lägg märke till att ultrasn0w stavas med en “nolla” och inte ett “O” det är hur du låser upp din iphone 🙂 gällande att dina appar startar och sedan blir svarta är att dom kraschar vet inte exakt vad problemet med det är men det går säkert hitta någon stans!

vad händer när jag installerar den där då? återställs hela mobilen då eller? vill gärna veta vad som händer innan man testar :rolleyes:

RooZeN
    Member
    Post count: 54

det är en upplåsnings “app” som installeras och sedan tror jag du ska starta om din iphone så kommer den sedan vara upplåst! 🙂

Selllle
    Member

jag skulle behöva så att jag återställer hela iphonen till orginal och sen behöva aktivera den och sen JB telefonen, har någon en guide som en 5åring skulle fatta för jag är inte så teknisk när det gäller sånt här 😮

skulle det gå bra om jag följer denna guide?

iClarified – iPhone – How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.1.3 Using RedSn0w (Windows)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.