Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Uppdatera till firmware 2.0?
-
AuthorPosts
-
jag har äldre versionen av iphone och firmware 1,4. R jag uppgraderar till 2.0 försvinner allt från telefonen då? Och måste jag fixa svenskt tangenbord eller finns det som standard?
@lajja 5819 wrote:
jag har äldre versionen av iphone och firmware 1,4. R jag uppgraderar till 2.0 försvinner allt från telefonen då? Och måste jag fixa svenskt tangenbord eller finns det som standard?
Vänta med uppgraderingen är det som alla rekommenderar. Den ska vara jailbreakad nu men om jag vore du skulle jag vänta tills det med säkerhet går.
Jag undrar lite om man har den äldre versionen, kommer man få alla funktioner som 3G versionen har då om man updaterar till 2.0 (förutom 3G då :P)
firmwire 1.2.0 som den officielt verkar heta kommer för oss med den gamla erbjuda exakt samma saker förutom 3G och GPS funktionen…(?)
Det låter ju bra, jag kommer nog inte behöva 3G eller Gps heller, och GPS kanske det kommer ett tilläggsprogram som?
Har försökt uppdatera den med iTunes nu. Men nu när jag satt i den med Telia så säger den att kortet inte är godkänd (min är en 2g, gammal).
När jag connectar den nu med iTuens så vill den registrera på AT&T abonemang.Har jag gjort rätt? Bara jailbreak kvar? Så ska den fungera som en 2.0?
Vill gärna ha svar på alla frågor.@bebbzor 6102 wrote:
Har försökt uppdatera den med iTunes nu. Men nu när jag satt i den med Telia så säger den att kortet inte är godkänd (min är en 2g, gammal).
När jag connectar den nu med iTuens så vill den registrera på AT&T abonemang.Har jag gjort rätt? Bara jailbreak kvar? Så ska den fungera som en 2.0?
Vill gärna ha svar på alla frågor.Varför följde du inte rekommenderingarna? Nu är din iPhone en tegelsten tills upplåsningsmetod kommer…
Det är bara att invänta Pwnage 2.0.
/William
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.