uppdatera till os 4.0 med iphone 3g

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak uppdatera till os 4.0 med iphone 3g

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 162

Hej

Jag har hört att det stödjer inte att uppdatera till 4.0 med iphone 3g stämmer det?

apple 3g
    Member
    Post count: 482

joo då funkar utmärkt, du kan jailbreaka med redsnow och låssa upp med ultrasnow 🙂

TresVite
    Member
    Post count: 12

Jag har lite samma fråga. Jag är säker på att svaret finns här nånstans i alla trådar, men jag hittar helt enkelt inte svaret. *sorry* Jag har en iPhone 3g som jag har jailbreakat och låst upp och nu har jag version 3.0 på (kör med Tele2 sim). Hur sjutton gör jag och vilken guide här på forumet följer jag för att behålla den upplåst men uppdatera till version 4.0

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

@tresvite 71635 wrote:

Jag har lite samma fråga. Jag är säker på att svaret finns här nånstans i alla trådar, men jag hittar helt enkelt inte svaret. *sorry* Jag har en iPhone 3g som jag har jailbreakat och låst upp och nu har jag version 3.0 på (kör med Tele2 sim). Hur sjutton gör jag och vilken guide här på forumet följer jag för att behålla den upplåst men uppdatera till version 4.0

https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/8307-%5Bguide%5D-jailbreaka-iphone-3g-4-0-med-redsn0w.html
    sedan är det bara att låsa upp med ultrasn0w

Freebo
    Member
    Post count: 4365
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • The topic ‘uppdatera till os 4.0 med iphone 3g’ is closed to new replies.