uppdatering av apps.. "hämtar"…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone uppdatering av apps.. "hämtar"…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 27

Tjotjim!

Problemet började med att jag köpte ett spel for 7 kr.
    yeti sports eller vad det hette.

iaf, jag skrev in mitt lösenord och en ikon kom upp där det står att den hämtar programmet, problemet är att det är det enda som står..
    Skiten har fryst sig!

Dum nog testade jag lite olika saker, en av dem var att gå in i appstore och göra uppdateringar på dem applikationer som fanns tillgängliga..

Nu har jag 14 st apps som det står hämtar på!
    alla har hängt sig!

och kollar jag i appstore på dessa uppdateringar, så står det att dem redan är installerade, fast dem ligger kvar i uppdateringsfliken inne i appstore..

WTF?

måste jag verkligen göra en återställning på min iphone igen?
    börjar ju bli ett par gånger, trist att det ska bugga sa mycket som det gör.

solution???????

*edit* Jag kan inte avinstallera dem applikationerna heller!!

Mvh
    Fettot

steffe
    Member
    Post count: 2452

Starta om iphonen,kanske hjälper.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Om du synkar iPhonen till iTunes och auktoriserar kontot så borde programmen du installerat att hamna på iTunes “program”. Därfirån ska du kunna ta bort program genom att högerklicka och sen radera. Sen kan du via appstore välja “inköpta” apps och sedan installera dem igen.
    Om de hängt sig, som de alltid gör när man tappar nättäckningen så brukar de lösa sig genom att man ser till att 3G är igång och sedan går in i Appstore i mobilen och slår in sitt lösenord.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.