Uppdatering av operatörsinställningar??

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Uppdatering av operatörsinställningar??

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 130

Tja har precis jailbreakat min 3gs med iOS4 använde sn0wbreeze 1.7 funkade klockrent samt kör unlock.

Jag undrar bara en sak när man går inte på inställningar och går in på “OM” fliken i telefonen ploppar det upp en ruta som heter

“Uppdatering av operatörsinställningar : Det finns nya inställningar tillgängliga för din iphone. Vill du uppdatera dem nu?”

Vad skall jag ta där jag trycker på inte nu men d kommer upp hela tiden, vad händer om man tar uppdatera? Uppdaterar den baseband och allt så den inte går att låsa upp igen då eller?

DJNeno
    Member
    Post count: 20

Jag har fått samma ruta, jag har dock inte jailbreakat min utan kör bara IOS4. Efter uppdatering så startade jag om och då dök Tele2 loggan upp istället för Sweden 3G. Och den ändrade mina nätverksinställningar till Surf.tele2.se vilket inte går att surfa på alls, så jag bytta bara tillbaka till internet.tele2.se igen.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

tele2 släppte en ipcc till alla iphones med Tele2. Detta pga att de ska sälja 4an

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.