Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Uppdateringar
-
AuthorPosts
-
Om jag köper, och låser upp en Iphone. kan jag ta emot uppdateringar från Itunes. I såfall Kan Uppdateringen låsa min telefon :confused:
@hammarnas 2225 wrote:
Om jag köper, och låser upp en Iphone. kan jag ta emot uppdateringar från Itunes. I såfall Kan Uppdateringen låsa min telefon :confused:
Ja du kan uppdatera via itunes om du har en upplåst och aktiverad telefon. Och visst kan en uppdatering låsa telefonen om apple skulle välja att släppa en sådan uppdatering. Det finns väl en sådan funktion i den nya uppdateringen. Men det är inget att oroa sig för eftersom man kan lägga in den verision som man själv önskar på ha med Pwnage.
Du kan läsa mer om just det här: https://www.iphoneinfo.se/firmware-12-pink-screen-of-death/
// h
Tack för svaret. HUr vet man vilken uppdatering man kan använda och vilken man skall passa sig för. Som du förstår är jag novis i detta.Är grymmt sugen på iphone men vet inte om jag vågar..
@hammarnas 2228 wrote:
Tack för svaret. HUr vet man vilken uppdatering man kan använda och vilken man skall passa sig för. Som du förstår är jag novis i detta.Är grymmt sugen på iphone men vet inte om jag vågar..
När det kommer en ny uppdatering så meddelar iTunes detta. Men man gör bäst i att vänta lite med att uppdatera så att man kan läsa ex på denna sida, vad den nya uppdateringen innehåller. Att inte våga skaffa en iPhone det förstår jag inte. Det är helt ofarligt ur uppdaterings synpunkt. Telefonen kommer aldrig att bli obrukbar tack vare Pwnage och återställnings funktionen.
// h
Tack. Vill du vara vänliga att förklara vad Pwnage är för en nybörjare.
// Andreas
@hammarnas 2240 wrote:
Tack. Vill du vara vänliga att förklara vad Pwnage är för en nybörjare.
// Andreas
Visst!
Pwnage är ett upplåsnings program precis som dem övriga fast med lite avancerade funktioner. Ex:
“Med Pwnage Tool görs en firmware som man sedan med hjälp av iTunes återställer telefonen till”
Du kan läsa mera här: https://www.iphoneinfo.se/annu-mer-upplasning-pwnage-tool/
// h
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.