uppdatering/återställning 3gs stort hjälp!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone uppdatering/återställning 3gs stort hjälp!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej alla kunninga iphonare, ny här på forumet och även ny med iphone. Har läst mycket om mitt problem här på forumet och provat allt tycker jag men kommer inte vidare nu så jag fråga här om någon kan ha en lösning.
    Phonen fungerade fint med jb innan jag “dumt” nog uppdaterade den genom itunes eftersom den sa det varje gång jag startade den, visst jag gör väl det då….mmmm…stod något konstigt efter ett tag och nu visar den bara en sladd och pil till itunes på bildskärmen. Behöver återställas stod det och har provat det men får bara upp olika felmeddelande 13 , en gång & 1604 ett par andra gånger. Tycker jag provat allt, avinstallerat itunes och inst om det, startat om burken hundra gånger, provat att få den att starta i “udf” eller vad det heter men inte lyckats. Är det någon som har fler saker att prova eller något bra tips som får den att fungera igen så svara snälla.
    Den är bara 2 veckor gammal och en kompis som “kunde” jb hjälpte mig och allt fungerade till jag uppdaterade den …. ko ko blir man.
    Mvh Lars

fiskelars
    Member
    Post count: 4

Efter mååånga försök och snart skulle jag ge upp så tänkte jag på vad jag inte hade provat ännu och det löste det hela….. jag körde blackra1n igen och hokus pokus så funkade den igen 🙂 …. får testa den lite nu och se om den fungerar som den ska, men ett är säkert…. det blir inget mer försök till uppdatering av den….klappat å klart hoppas jag.
    Tackar oxå för all den information som finns att läsa detta underbara forum, hoppas min lösning kan ge lösning till någon anna också.
    Ha en trevlig kväll

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.