Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › uppdateringsproblem med iphone 2g
-
AuthorPosts
-
hej nu är de så att ja skulle uppdatera min iphone 2g till den nya uppdateringen och jag synkronisera den före ja gjorde de så de inte skulle bli nå fel. men som de ändå vart. för när den hade uppdateras så stod de The sim card inserted in this iphone does not appear to be supported. only compatible Sim cards from a supported carrier may be used to activate iphone. please insert the sim card that came with your iphone or visit a supported carrier’s store to receive a replacement sim card.:mad2: hur ska ja gå till väga går de att göra nånting i itunes? mvh emil
Välkommen till forumet Emil. Kolla jailbreakmatrisen i min signatur, samt tråden nedan så är din 2G uppe och snurrar på nolltid 🙂
@freebo 60483 wrote:
Välkommen till forumet Emil. Kolla jailbreakmatrisen i min signatur, samt tråden nedan så är din 2G uppe och snurrar på nolltid 🙂
tack så mycket :d pröva de nu å då kom de upp nå på itunes om återställning ska ja trycka ok då eller?
Kör bara denna guide så löser det sig
Jailbreak iPhone 3.1.3 Firmware with redsn0w | Redmond Pie@freebo 60486 wrote:
Kör bara denna guide så löser det sig
Jailbreak iPhone 3.1.3 Firmware with redsn0w | Redmond Pieförstår inte riktigt funka de inte med blackra1n jailbreak eller vad?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.