Front page › Forums › iPhone i Sverige › Moderatorer › Förändring Nya iPhoneinfo › Uppgradering av Design.
-
AuthorPosts
-
Har tagit fram en ny design till Forumet tänkte höra vad ni tycker om den.
Najjs!
Dock en fråga – varför står det “Since 2001”?Hej igen!
Kul att ni gillade den :), ej översatt men ska stå “Sedan 2007” engelsk designer.En annan funktion vi tänkte lägga till är en “tack funktion” där man kommer se alla som “tackat” ett inlägg, lite för att uppmuntra till bra trådar.
Se länk:
http://forum.gsmhosting.com/vbb/f148/nokia-hardware-picture-help-one-page-345502/Vad säger ni om det?
Kan bli otroligt grötigt med alla tack. Vore bra om man kunde lixom trycka på en knapp så att de gled ned en ruta med dem som tackat. Annars tar de upp otroligt mycket plats.. Sen “Topplistan” känns så otroligt fult.
Visst fattar jag med reklam men får man ut mer för dedär?
Hej en annan fråga är, vi vill uppgradera servern ( för att få snabbare sida), skulle behöva en stor reklamplats för att bekosta detta. Tror ni våra anvädnare skulle tycka det var ok?
Ett alternativ är att inloggade användare slipper reklam vad tycker ni idenna fråga?Skulle i så fall se ut som Feber.se en jumbo annons på 980×300 och ligga under inloggnings rutan. Kan ladda upp ett exempel lite senare om ni vill.
Vilken topplista gillar du ej den på abonnemang eller den på Apps?
Abonnemang 😛 Den med apps var bra och passande tycker jag!
Jag har inte så mkt problem med reklamen. Den stora skulle kunna försvinna samt de små google adds. Har dock add-on som tar bort reklam så för mig spelar det ingen större roll. Den reklampelaren med apps var otroligt bra tycker jag. Då kan man hitta nyheter som man annars missar (Jag är skitdålig på att hitta apps 😛 )
Jag förstår det är ju lite jobbigt med reklam, samtidigt är det viktigt att få in lite intäkter.
Kul att du gillade apps tipsaren 🙂 kommer lägg en del krut på den.
Abonnemangsväljaren kommer vi tyvärr inte kunna ta bort som det ser ut idag 🙁
kanske senare.
Vad tycker ni om binero? Hur snabb/stabil upplever ni sidan är?@iPhoneinfo.se 88298 wrote:
Vad tycker ni om binero? Hur snabb/stabil upplever ni sidan är?
Sidan är – vad jag har märkt – stabil. Under de här fyra åren så har jag endast sett att sidan har varit nere ca 3 gånger. Och då besöker jag den dagligen. Inga problem heller med hastigheten.
Jo det förstår jag. Men kan man inte sätta mer eller mindre all reklam i botten?
Sidans stabilitet och hastighet tycker jag är helt ok. Särskilt om man jämför med många andra sidor man surfar på dagligen. (då många forum hemsidor).
Absolut inget att klaga på.Ang. designen tycker jag ser ut till att bli ett stort lyft. Då den nuvarande är ganska stel och tråkig. Färger är kul!
Har dock fått många klagomål på snabbheten. Så vi ska uppgradera den.
Kul att du gillade nya designen :).
Vi hoppas på att få upp den i Mars, vad säger du om att ta bort reklam när medlemmarna är inloggade?@iPhoneinfo.se 88600 wrote:
Har dock fått många klagomål på snabbheten. Så vi ska uppgradera den.
Kul att du gillade nya designen :).
Vi hoppas på att få upp den i Mars, vad säger du om att ta bort reklam när medlemmarna är inloggade?Jaså, ok. Ja, bättre hastighet skadar aldrig! Fast jag tycker nuvarande är helt ok 😀
Som jag skrev tidigare i Nyheterna, så tycker jag inte att reklamen borde försvinna. Dock bara byta plats kanske?
Hej vi tänkte namnge alla moderatorer i footern på samma sätt som flashback gör. Vad tycker ni om det?
Se exempel nedan:
[IMG]https://www.iphoneinfo.se/forum/m.jpg@iPhoneinfo.se 88687 wrote:
Hej vi tänkte namnge alla moderatorer i footern på samma sätt som flashback gör. Vad tycker ni om det?
Se exempel nedan:
[IMG]https://www.iphoneinfo.se/forum/m.jpgJag säger +1 😀
Cophe hur menar du nu? (:
@iPhoneinfo.se 88694 wrote:
Cophe hur menar du nu? (:
Jag menar att det låter som en bra ide. 🙂
Vi gör troligen server bytet redan i nästa vecka, vi har fått flera klagomail pga av snabbheten på sidan.
Vi jobbar på med design den kommer i någon gång i Mars som det ser ut nu.
Keep up :)!@iPhoneinfo.se 88714 wrote:
Vi gör troligen server bytet redan i nästa vecka, vi har fått flera klagomail pga av snabbheten på sidan.
Vi jobbar på med design den kommer i någon gång i Mars som det ser ut nu.
Keep up :)!Kommer sidan ligga nere någon längre period under serverbytet?
Hej, kan bli så men inte men än en timme. Beror på att vi måste göra en databas flytt.
Hej tyvärr blir det för teknisk svårt att anpassa den nya designen
till Iphone ipad formatet.Tänkte därför att vi köper ett nytt tema kan ni inte vara smak råd?
vBStyles – Premium vBulletin Skins, Themes and TemplatesLutar lite åt BlueSaint eller Element.
Vad tycker ni?Här kommer lite direkt länkar på de teman Vi kan välja på:
Vilket gillar ni mest?vBulletin Skins Demo – Powered by vBulletin
vBulletin Skins Demo – Powered by vBulletin
vBulletin Skins Demo – Powered by vBulletinSka jag vara helt ärlig, var där ingen som föll mig i smaken. Men måste jag välja någon av dem, får det bli nr 4, -Element.
Det andra ser ut att komma från någon cyberspace-sida.
Tack för din feedback Cophe!
Tyvärr har vi inte så mycket att välja på men ska försöka hitta fler alternativ, annars
nog element tyvärr :/.
Åtekomemr senare idag 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.