Upplåsning av iPhone 3G firmware 3.0! Demo ikväll/natt!

Front page Forums iPhone i Sverige Nyheter Upplåsning av iPhone 3G firmware 3.0! Demo ikväll/natt!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1973

Som dom flesta säkert vet så släpper Apple firmware 3.0 till iPhone i morgon med många nyheter i sitt bagage. Men redan i kväll/natt kommer Dev-Team att visa en demo av sin mjukvaru-upplåsning till 3.0 (yellowsn0w). Tydligen kommer den att fungera på alla iPhone 3G´s oavsett när man har köpt den!. As anyone reading this blog must […]

Diskutera om det på startsidan…

DTS
    Member
    Post count: 169

Det ska bli så underbart kul! Får ta och dricka massa med kaffe så jag hålls vaken, eller ta lite concerta =)

Jag tror att apple inte gjorde 3.0 “säker” från yellowsnow. Med ett alternativ till att kunna låsa upp den skapar de en större chans till att folk vill ha den – använda vilken operatör de vill! Någon som tänker likadant som mig?

steffe
    Member
    Post count: 2452

@dts 33850 wrote:

Det ska bli så underbart kul! Får ta och dricka massa med kaffe så jag hålls vaken, eller ta lite concerta =)

Jag tror att apple inte gjorde 3.0 “säker” från yellowsnow. Med ett alternativ till att kunna låsa upp den skapar de en större chans till att folk vill ha den – använda vilken operatör de vill! Någon som tänker likadant som mig?

Finns nog många som tänker som dig,men jag tror inte farbröderna på apple hör till dom!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.