Upplåsning och jailbreak

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Upplåsning och jailbreak

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

Jag befinner mig utomlands just nu ska vara har 3 veckor till. Det ar so att jag bestallt fron operator 3 upplasning till min iphone 3gs. Innan jag akt ivag har de sagt det ca upp till 2 veckor,nu har det gott mer en 3 veckor. Borjar bli otolig hur lange brukar det droja innan man kan lasa det pa itunes???? Jag kollar typ varannan timme:)) Gor nagot fel jag synkroniserar och vantar nar det klart allt ok. Var ska det synas att din telefon ar upplost? Langst upp i mitten?
    Jag har tankt monga ganger jailbreka och go den vagen men jag har ando betalt 350kr. Nogon som har non tips. Sitter med iphonen men kan ej anvanda den med utlensk operator:((
    ursekta dem har inga svenska bokstever her:))

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Du måste återställa telefonen för att låsa upp.
    det är vid connect to itunes to activate som telefonen låses upp och det står att den är unlocked då

szeredai
    Member
    Post count: 13

Behover jag atertstalla telefonen for att telefonen ska lasas upp? Jag trodde att jag behodve bara avvakta i itunes sen fixar apple resten…. nu har det gott ando 3 veckor sen jag har bestallt koden fron operator 3
    Tacksam for svar

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Återställ nu. Det tog 5 dagar för mig och de sa att det skulle ta 3 veckor..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.