Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning
-
AuthorPosts
-
min iphone kommer om 2-3 veckor och jag funderade lite på vilket program ska man använda för att låsa upp den?
Det finns ju iLiberty+ och pwnage tool men vilket ska man använda?
Framförallt, finns det fler och vilket är enklast och vilket är bäst?Sökte efter “lås upp” och “upplåsning” mm, men hittade ingen tråd som matchade…
jag hört att det finns ziphone, å det ska vara jätte lätt, men som sagt jag e oxå bara en nybörjare som väntar på min mobil. så jag vet inte!
Jag hade tagit ziphone utan tvekan på just 113 o 114 ( firmwere vertionerna) bara uppdatera via itunes gå in på ziphone o tryck “do it al”
x)Jag rekommenderar iliberty. Tycker att det programmet är hetast just nu. Det har fungerat klanderfitt på dem telefonerna som jag har låst upp senaste tiden. Sen finns det många fix att välja till och programmet är minst lika lätt att avända som ziphone.
// h
Haren, jag använde iLiberty+ till att låsa upp min Iphone 16gb och den stänger av simkortet/låser det lite då och då. Riktigt irriterande. Vet du hur man löser den problematiken? Har försökt med återställning av nätverksinställningarna men det fungerar bara ett tag.
@crosstjeck 2043 wrote:
Haren, jag använde iLiberty+ till att låsa upp min Iphone 16gb och den stänger av simkortet/låser det lite då och då. Riktigt irriterande. Vet du hur man löser den problematiken? Har försökt med återställning av nätverksinställningarna men det fungerar bara ett tag.
Ja man stänger av simkoden bara 😀
om jag har förstått det rätt så ska både ziphone och iliberty+ fungera på pc, eller är det fel?
Båda fungerar utmärkt under Windows.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.