Upplåst iphone 3g ?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 14

Var inne i teliabutiken förra veckan och ville låsa upp luren eftersom 1 år hade gått. Tjejen matade in diverse uppgifter i datorn och sa att själva upplåsningen skulle ske vid synkningen med itunes efter 4-5 dagar .Så igår fick jag en uppdatering via itunes och provade att stoppa i ett tele 2 simkort ,men det var stendött .Vad göra nu tillbaka till butiken igen elr ?

snook
    Member
    Post count: 2190

@oge 39676 wrote:

Var inne i teliabutiken förra veckan och ville låsa upp luren eftersom 1 år hade gått. Tjejen matade in diverse uppgifter i datorn och sa att själva upplåsningen skulle ske vid synkningen med itunes efter 4-5 dagar .Så igår fick jag en uppdatering via itunes och provade att stoppa i ett tele 2 simkort ,men det var stendött .Vad göra nu tillbaka till butiken igen elr ?

Uppdateringen var bara 3.0.1 programvara till iPhonen, lite bugg fixar.

För att den ska bli upplåst rekommenderar jag att du återställer den, då kommer din iPhone att bli upplåst.

Jag lovar 😉

Men komihåg att du måste återställa från säkerhetskopia, filmer och musik försvinner.

Vissa har även väntat någon vecka för att den ska bli upplåst, men vänta är tråkigt 🙂

oge
    Member

Nä 3.0.1 uppdateringen hade jag redan fått ,dumt nog läste jag inte infot på uppdateringen. Men jag har alltså betalt 300 för upplåsningen,det ska väl inte behövas en återställning av luren ?

oge
    Member

Det löste sig .synkade med itunes med ett annat sim-kort och vips : “grattis din iphone är upplåst”

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.