Upplåst iPhone 3G?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåst iPhone 3G?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

hallå där,

Jag undrar ifall IPHONE 3G finns att köpa “operatörsupplåst” från USA??? Tyckte mig läsa att apple skulle sälja en sådan oxo. Jag ringer 80% till comviq telefoner och vill därför behålla mitt COMVIQ KOMPIS.
    Vad är för- och nackdelar med att köpa den upplåst i så fall?

Tycker för övrigt att telias priser till IPHONE 3G är ganska höga. Dessutom har dom en väldigt lång bindningstid. Tappar man sin IPHONE så måste man juh fortsätta betalla tills tiden gått ut. 😡

Någon som har något vettigt o säga? 🙂

Bra forum för övrigt! 😀

perk
    Member
    Post count: 356

Nej, inte från USA.
    Men i Belgien kan du köpa operatörsfria telefoner, där är det enligt lag förbjudet att sälja dom uppbundna. Så det är bara att ta en tur dit 🙂

Marcus
    Member
    Post count: 28

@perk 6142 wrote:

Nej, inte från USA.
    Men i Belgien kan du köpa operatörsfria telefoner, där är det enligt lag förbjudet att sälja dom uppbundna. Så det är bara att ta en tur dit 🙂

Det går inte att beställa hem en till Sverige tro? Eller måste man köpa den på plats?

perk
    Member
    Post count: 356

@marcus 6144 wrote:

Det går inte att beställa hem en till Sverige tro? Eller måste man köpa den på plats?

det är mer än va ja vet, men ja gissar på att du måste vara på plats.
    i italien tror ja också du kan köpa den upplåst pga samma regler som i belgien.
    du kan ju kolla på International-Orders.com – Stores med, där kan man iaf skicka efter. har ingen aning om hur säkert det är.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.