Uppmärksammad vid missat samtal

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Uppmärksammad vid missat samtal

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Jag har i installer lyckats hitta en funktion som gör att iPhone vibrerar var 15 sekund vid missat sms. Finns det någon liknade funktion vid missat samtal?
    En ton var 5:e minut vid missat samtal eller sms vore bra..

cmts
    Member
    Post count: 71

@eric 1739 wrote:

Jag har i installer lyckats hitta en funktion som gör att iPhone vibrerar var 15 sekund vid missat sms. Finns det någon liknade funktion vid missat samtal?
    En ton var 5:e minut vid missat samtal eller sms vore bra..

Skulle faktiskt vara bra, då volymen inte är så hög på ringsignaler, så man missar lätt.

Hade den där appen som vibrerade var 15:e sek förut, men tog bort den då den ibland hängde sig och vibrerade hela tiden istället…

jumpcut
    Member
    Post count: 201

Fy fan vad jobbigt om någon ringt eller sms:at på natten… Usch.

Jag brukar kolla min lur då och då om jag missat något, det funkar alldeles utmärkt 😉

Jag kommer ihåg när telefoner inte hade vibrator och man glömt ta bort ljudlös efter skolan. Man kunde ha 20 missade samtal på några timmar 🙂 Det var då jag lärde mig att kolla då och då…

haren
    Member
    Post count: 200

@jumpcut 1751 wrote:

Fy fan vad jobbigt om någon ringt eller sms:at på natten… Usch.

Jag brukar kolla min lur då och då om jag missat något, det funkar alldeles utmärkt 😉

Jag kommer ihåg när telefoner inte hade vibrator och man glömt ta bort ljudlös efter skolan. Man kunde ha 20 missade samtal på några timmar 🙂 Det var då jag lärde mig att kolla då och då…

Precis håller med dig. Plus att det lär ju suga batteri som bara den. Låt säga att luren ligger hela dagen och vibbrerar.. Nej tack 🙂

// h

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.