Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Uppslukade gig?
-
AuthorPosts
-
Jag har sökt runt på forumet och kollat om liknande problem men det verkar tyvärr inte finnas.
Rak på sak:
Jag hade en jailbreakad(4.2.1) Iphone 4 där jag efter ett tag märkte att jag bara hade 5 GB kvar(av 16 GB). 8,9GB ligger inne som program(och inte som övrigt som verkar vara ett vanligt problem). Jag valde att återställa telefonen(och tyvärr råkade jag uppdatera den) men jag har fortfarande 5 GB kvar och 8,9GB står som program.
Jag har exakt 13 program som jag kan se nu och förstår bara inte hur det kan vara så? 🙁
Iiiingen anung:S
Du har stora apps? 😛Spotify ??
Undrade också för ett tag sedan vart X antal gig hade tagit vägen så hittade jag att mina offline listor tog upp ca 8,8 GB 🙂Jag hade liknande problem innan.
Jag hade också jailbrakat innan. Och sen så uppdaterade jag genom ITunes. Då hade jag exakt samma problem som du att mina gigabyte var inte tillbaka. Men sen märkte jag att när jag jailbrakade igen så hoppade ALLA program som jag hade innan fram igen. Så att alla program som du har installerat genom cydia mm ligger kvar tills du har jailbrakat luren igen.
@kamush 89742 wrote:
Jag hade liknande problem innan.
Jag hade också jailbrakat innan. Och sen så uppdaterade jag genom ITunes. Då hade jag exakt samma problem som du att mina gigabyte var inte tillbaka. Men sen märkte jag att när jag jailbrakade igen så hoppade ALLA program som jag hade innan fram igen. Så att alla program som du har installerat genom cydia mm ligger kvar tills du har jailbrakat luren igen.
Jo jag tänkte på det också men jag hade kanske max 20 program och tänkte att det inte kunde vara rimligt att de tar en sådan plats. Anledningen till att jag återställde luren var att få tillbaka gigsen men det fick jag inte. Då får jag väll vänta tills JB har släpps till 4.3 🙁
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.