Urbanears.com – Något att ha?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Headset & ljud Urbanears.com – Något att ha?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Member
    Post count: 11

Jag har sett att det kommit ut nya hörlurar som även funkar som handsfree för iphone.

Urbanears.com

Jag tycker dom e sjukt snygga 😛 Men är det något att ha? Någon som har testat dem?

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@tompaa 56595 wrote:

Jag har sett att det kommit ut nya hörlurar som även funkar som handsfree för iphone.

Urbanears.com

Jag tycker dom e sjukt snygga 😛 Men är det något att ha? Någon som har testat dem?

Åh! Gilla gilla! Aldrig hört om dem men jag hoppas på att någon snäll tidning/forum har en rapport snart 😛

Zike
    Member
    Post count: 571

Jag jobbar i en butik (clas ohlson) där vi säljer dom där.. Provlyssnade och blev mycket besviken.. Ljudet matchar verkligen inte priset, jag skulle inte betala mer än 99:- för dom lurarna!

H3NR11K
    Member

@zike 56690 wrote:

Jag jobbar i en butik (clas ohlson) där vi säljer dom där.. Provlyssnade och blev mycket besviken.. Ljudet matchar verkligen inte priset, jag skulle inte betala mer än 99:- för dom lurarna!

Aj fan..Hur mycket kostar de?

Edit; 595 på internetbutiken.. Låter ovärt.

Zike
    Member

Clas Ohlson har samma pris i verklig butik som på internet (om inte annan uppgift står på sidan)

Och ja, de lever verkligen inte upp till priset, men det får man ju skylla på UrbanEars och ingen annan..

H3NR11K
    Member

@zike 56723 wrote:

Clas Ohlson har samma pris i verklig butik som på internet (om inte annan uppgift står på sidan)

Och ja, de lever verkligen inte upp till priset, men det får man ju skylla på UrbanEars och ingen annan..

Inte skyller jag på Classe inte. ALDRIG! 😛

Får helt enkelt testa dem kanske.. Eller så är jag nöjd med det jag har idag. Synd att de är dyra + att de inte låter bra.. De ser coola ut i alla fall

Zike
    Member

Du borde få provlyssna på en classe-butik, vi brukar vara snälla.. Förpackningen är relativt enkel att packa om..

H3NR11K
    Member

@zike 56757 wrote:

Du borde få provlyssna på en classe-butik, vi brukar vara snälla.. Förpackningen är relativt enkel att packa om..

Bra att veta! Får kanske åka in till stan någon dag för att provlyssna. Du råkar inte jobba i Stockholm? 😉

Zike
    Member

Jo jag jobbar i Stockholm men inte i gallerian. Avslöjar helst inte här i tråden vilken butik jag jobbar i, men skicka ett pm om du inte får provlyssna i butiken närmast där du bor!

tompaa
    Member

vad synd att dom inte har bättre ljud 🙁

Oftast brukar ju inte lurar från clas ohlson vara de bästa iof 😛 men det skulle vara kul att se ett test i nån tidning ex. M3 😎

Zike
    Member

Vi säljer bra lurar från till exempel koss, creative och sony! 😛

H3NR11K
    Member

@zike 56958 wrote:

Jo jag jobbar i Stockholm men inte i gallerian. Avslöjar helst inte här i tråden vilken butik jag jobbar i, men skicka ett pm om du inte får provlyssna i butiken närmast där du bor!

Förstår! Ska in till stan under nästa vecka och om jag inte får testa då så drar jag iväg ett pm!

Kaptenx.se
    Member
    Post count: 199

@tompaa 56595 wrote:

Urbanears.com

Är länken bruten?
    Ser inget där inne

tompaa
    Member

@dojdoj 57408 wrote:

Är länken bruten?
    Ser inget där inne

för mig fungerar länken bra

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.