utropstecken brevid batteriet

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone utropstecken brevid batteriet

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 27

jag har sökt lite men inte hittat nån lösning så jag frågar här.

jag ha fått en pratbubbla med ett utropstecken i uppe brevid batteriet och vet inte varför den e där, kan någon hjälpa mig?
    tack på förhand!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@toobo 53631 wrote:

jag har sökt lite men inte hittat nån lösning så jag frågar här.

jag ha fått en pratbubbla med ett utropstecken i uppe brevid batteriet och vet inte varför den e där, kan någon hjälpa mig?
    tack på förhand!

Du har LockInfo, Status Notifier, iBlacklist eller liknande installerat? Isf betyder utropstecket att du har ett oläst push meddelande/notification

svensson431
    Member
    Post count: 210

Precis som Freebo säger 🙂

mriphone
    Member
    Post count: 34

Jag har fått en pratbubbla uppe vid batteriet. Det är inget utropstecken i det utan en vit bubbla utan något inuti. Någon som vet vad det är ? :confused:

Iphone 32gb.
    05.12.01
    3.1.3
    Jailbreak o upplåst.

matteh80
    Member
    Post count: 150

Kanske ett nytt SMS? Det är väl bara att kolla och se om det försvinner när du inte har olästa SMS, olästa notifications osv osv…

mriphone
    Member

@matteh80 70567 wrote:

Kanske ett nytt SMS? Det är väl bara att kolla och se om det försvinner när du inte har olästa SMS, olästa notifications osv osv…

hade inga olästa SMS .. Testade att starta om o då försvann den en kort stund. Men återkom igen. Tog bort bitesms och nu har jag inte sett pratbubblan mer … ???

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Pratbubblan ār som sagt olästa SMS i BiteSMS, garanterat

mriphone
    Member

@freebo 70608 wrote:

Pratbubblan ār som sagt olästa SMS i BiteSMS, garanterat

Aha .. Men underligt att ja inte hittade något SMS som va oläst.. Jaja .. Avinstallerade bitesms så då lär de väl ordna sig 🙂

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.