Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › utropstecken brevid batteriet
-
AuthorPosts
-
jag har sökt lite men inte hittat nån lösning så jag frågar här.
jag ha fått en pratbubbla med ett utropstecken i uppe brevid batteriet och vet inte varför den e där, kan någon hjälpa mig?
tack på förhand!@toobo 53631 wrote:
jag har sökt lite men inte hittat nån lösning så jag frågar här.
jag ha fått en pratbubbla med ett utropstecken i uppe brevid batteriet och vet inte varför den e där, kan någon hjälpa mig?
tack på förhand!Du har LockInfo, Status Notifier, iBlacklist eller liknande installerat? Isf betyder utropstecket att du har ett oläst push meddelande/notification
Precis som Freebo säger 🙂
Jag har fått en pratbubbla uppe vid batteriet. Det är inget utropstecken i det utan en vit bubbla utan något inuti. Någon som vet vad det är ? :confused:
Iphone 32gb.
05.12.01
3.1.3
Jailbreak o upplåst.Kanske ett nytt SMS? Det är väl bara att kolla och se om det försvinner när du inte har olästa SMS, olästa notifications osv osv…
@matteh80 70567 wrote:
Kanske ett nytt SMS? Det är väl bara att kolla och se om det försvinner när du inte har olästa SMS, olästa notifications osv osv…
hade inga olästa SMS .. Testade att starta om o då försvann den en kort stund. Men återkom igen. Tog bort bitesms och nu har jag inte sett pratbubblan mer … ???
Pratbubblan ār som sagt olästa SMS i BiteSMS, garanterat
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.