Front page › Forums › Övriga ämnen › Utropstecknet i forumet funkar inte…
-
AuthorPosts
-
Om man klickar på
så kommer man till en sida med texten:
Fatal error: Call to undefined method vB_ReportItem_Post::set_extrainfo() in /home/web29734/domains/iphoneinfo.se/public_html/forum/report.php on line 60
Detta visas på sidan https://www.iphoneinfo.se/forum/report.php?p=41972
Två månader senare upptäcker en vanlig användare att reportknappen inte fungerar.
Vill du ha en tårta medans du väntar på att admin kodar om knappen?
@mossarelli 42058 wrote:
Två månader senare upptäcker en vanlig användare att reportknappen inte fungerar.
Vill du ha en tårta medans du väntar på att admin kodar om knappen?
Vad menar du?
Har du någon speciell anledning att vara otrevlig?Detta med frågan om knappen var inte riktat till dig, för isf hade du fått ett PM om det.
@r_o_n 42061 wrote:
Vad menar du?
Har du någon speciell anledning att vara otrevlig?Detta med frågan om knappen var inte riktat till dig, för isf hade du fått ett PM om det.
Bror duktig upptäckte det för ett tag sen och gjorde även en tråd om det.
‘Report’-knappen har inte funkat på ett rejält tag, tur att det inte varit så jättemånga spammare på sistonde.Ok, tack, visste inte om att det redan var postat om det. Men eftersom felet kvarstår är det kanske inte helt fel att påminna om det igen.
På andra forum, de få gånger jag använder funktionen (när den fungerar) är mot
@r_o_n 42061 wrote:
Vad menar du?
Jag sa till för längesedan om det här eftersom jag vid otroligt många tillfällen hittat saker jag viljat rapprtera för att städa upp här på forumet. Lika roligt varje gång jag trycker på knappen och jag ser en vit ruta med lite svart text.
Otrevlig? Du kan ju få en tårta.
Jag förstår att det är irriterande när rapporteringsknappen inte fungerar, men den ligger högt uppe på “Att göra listan”.
@mossarelli 42069 wrote:
Jag sa till för längesedan om det här eftersom jag vid otroligt många tillfällen hittat saker jag viljat rapprtera för att städa upp här på forumet. Lika roligt varje gång jag trycker på knappen och jag ser en vit ruta med lite svart text.
Otrevlig? Du kan ju få en tårta.
Sorry då för min respons. Kändes lite otrevligt i tonen, även om det tydligen inte var menat så. 🙂
Bättre att de som administrerar forumet tar bort ikonen tills de ev. fixat så det fungerar som det ska…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.