Utvecklare (mac) av iPhone program sökes

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Utvecklare (mac) av iPhone program sökes

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 48

Jag söker programmerare (18 år eller äldre) i Göteborgsområdet för starta ett sammarbete och skapandet av tre mindre iPhone-applikationer. Funktioner, specifikationer etc. är redan färdigställda och på papper.

(Bor du på annan ort, hör av dig ändå så kanske vi kan lösa något)

Hör av dig till mig på Jonatan@paintball.se så kan vi träffas och jag kan presentera vad jag har och du får avgöra om du är intresserad eller inte.

Vore kanon skoj om ni hör av er, jag tror verkligen ni kommer hålla med om att vad jag har, kan bli något riktigt bra. Jag bjuder på en kaffe också 🙂

Med vänliga hälsningar Jonatan Berndtsson

damightytom
    Member
    Post count: 50

spännande.
    Jag har inga kunskaper inom vad du hade tänkt göra.

Men tycker det är kul att folk kommer börja leka med SDK’n.

Kan du inte dela med dig av vad du hade tänkt göra, ock kommer dina applikationer kosta pengar?

kladda
    Member

mjaa jag väntar nog tills vi kommit igång med byggandet innan jag avslöjar vad programen handlar om…
    och ja, alla program kommer kostar pengar, men det dyraste kommer röra sig runt 7 dollar, och det kommer vara väl värt det! 🙂

mrfestis
    Member
    Post count: 59

Bra jobb ska löna sig! Jag betalar gärna om jag ser en riktigt smart och genomtänkt idé!

kladda
    Member

@mrfestis 3491 wrote:

Bra jobb ska löna sig! Jag betalar gärna om jag ser en riktigt smart och genomtänkt idé!

Roligt att höra!:)
    Vi får se här, jag har några jag pratar med redan så vi får hålla tummarna.

(låt dock inte det hindra er från arr höra av er om ni är sugna på starta ett sammarbete!!)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.