Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Väckarklocka till iPhone 4
-
AuthorPosts
-
Hej alla!
Mitt första inlägg här. Jag har just köpt en iPhone 4 och håller på att sätta mig in i hur allt fungerar. Nu till min fråga. Jag använder telefonen till, som många andra gissar jag, väckarklocka och har därför installerat appen Alarm Clock eftersom jag vill vakna till min favoritmusik och inte någon jobbig signal. (finns det någon bättre app till detta tro?)
Men ljudet från telefonens högtalare orkar man ju inte vakna till, det låter ju för bedrövligt. Naturligtvis. Jag undrar därför om någon kan tipsa mig om någon form av “docka” till telefonen med inbyggda högtalare med riktigt bra ljud. Naturligtvis vill jag att telefonen ska laddas samtidigt så att den är fulladdad när jag tar den på morgonen och går till jobbet
Det är ett plus om det finns en klocka inbyggd i “dockan”, eller vad man ska kalla den men det är inget krav. Hoppas att ni förstår vad jag menar. Riktigt bra ljud har hög prioritet men den får inte vara för stor eftersom den ska stå på mitt relativt lilla sängbord.
Tack på förhand!
//Lars
Låter som om denna skulle passa dig: iHome iP9 Studio Series för iPod/iPhone – Otroligt ljud från alarmklocka/radio – iPhonebutiken.se
En liten billigare variant: Gear4 Klockradio CRG-70W – iPhonebutiken.seSjälv hade jag nog satsat på den undre, pga pris och snyggare design.
Man tackar!
Precis vad jag menade. Verkar intressanta båda två men jag gillar nog den översta bäst. Synd att den är relativt dyr.Jag hittade en variant som heter iLuv iMM178 iLuv Är det någon som känner till den, om den har bra ljud etc. Ska tydligen finnas på SIBA och det bådar ju inte gott.
Tack! /Lars
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.