Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vad behövs för att använda garanti?
-
AuthorPosts
-
Hej. Ska köpa en oanvnd iphone på blocket. Undrar nu bara vad man behöver få med för papper för att kunna utnyttja garanti? Den skall vara köpt från applestore, vet dock itne i vilket land.
Personen sa att det följer med ett papper från apple där det står warrenty. Räcker det?
Mvh Phoenix
Du kan bara nyttja garantin i det land som iPhonen är inköpt.
@phoenix91 17848 wrote:
okej men den jag köper av hade fåt den av någon på apple.. och han sade att det finns ett world wide garranti papper i… vad tror ni om det? kan det stämma?
Är det en 2G så får du inte hjälp här i Sverige i allafall, har pratat med många som testat.
Om det är en 3G så tror jag det är samma sak, tyvärr.
@phoenix91 17848 wrote:
okej men den jag köper av hade fåt den av någon på apple.. och han sade att det finns ett world wide garranti papper i… vad tror ni om det? kan det stämma?
Är det en 2G så får du inte hjälp här i Sverige i allafall, har pratat med många som testat.
@phoenix91 17848 wrote:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.