Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Vad bör jag välja?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Får min iphone 4 om 1-4 veckor. Och nu är jag fundersam över vilket abonnemang jag bör välja, just nu har jag något riktgt dåligt telia abonnemang där det är svindyrt att surfa.Men för att sammanfatta;
Jag ringer & smsar för ca 350 kr i månaden vill väldigt gärna surfa men undviker det för att det är för dyrt. Smsar hällre än ringer.
Vad bör jag välja?@imaiphone 81508 wrote:
Hej!
Får min iphone 4 om 1-4 veckor. Och nu är jag fundersam över vilket abonnemang jag bör välja, just nu har jag något riktgt dåligt telia abonnemang där det är svindyrt att surfa.Men för att sammanfatta;
Jag ringer & smsar för ca 350 kr i månaden vill väldigt gärna surfa men undviker det för att det är för dyrt. Smsar hällre än ringer.
Vad bör jag välja?Kika på 3’s hemsida, dom har abonnemang i olika prisklasser.
Ser att dom har en för 299:-, du får alltså ringa och smsa för 299:- samt att fri surf ingår.Själv valde jag både jag och tjejen iphone 4 32gb’s med 499:- abonnemanget då vi ringer och smsar en del.
Kolla här
Telia Max 25 med mobilsurf 98kr/månad
– 5 000 fria sms till alla mobiler i Sverige
– 0 kr/min inom Telias mobilnät
– 49 öre/minut till andra mobilnät samt fasta nätet
– 99 öre/samtal i öppningsavgift
– Surfa upp till 6 Mbit/s (1 GB data ingår)@spjonky 81558 wrote:
Telia Max 25 med mobilsurf 98kr/månad
– 5 000 fria sms till alla mobiler i Sverige
– 0 kr/min inom Telias mobilnät
– 49 öre/minut till andra mobilnät samt fasta nätet
– 99 öre/samtal i öppningsavgift
– Surfa upp till 6 Mbit/s (1 GB data ingår)Själv har jag Telia Prata På med mobilsurf 98kr/mån (köpte min samtidigt me iphonen så sammanlagt 298kr/mån)
ringer förr 29öre/min till alla och även sms:en kostar 29öre.
Surfar lite varje dag (använder inte spotify)Annars kan du väl ta ett sånt där “komplett” abonnemang (har olika namn hos olika operatörer)
Telenor FastPris – 699:-/mån (oändlig surf i 3Mbit/s (10Mbit/s = 799:-/mån)
Telia Mobil Komplett – 699:-/mån (oändlig surf i 10Mbit/s)
3 Total – 699:-/mån (10Gb/mån hastighet: 6Mbit/s
Tele2 Maxi – 499:- (3GB data/mån hastighet: 6Mbit/s ) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.