Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Vad gör ni med erat telia abonnemang?
-
AuthorPosts
-
Tjena
Jag är ny här på forumet och är väldigt sugen på att köpa en iPhone 3G. Har en liten fråga till er som har telefonen och använder er av en annan operatör än Telia. Vad gör ni med Telia abonnemanget? (låter det ligga i lådan?)
tack =)
Dom flesta här som har annan operatör än Telia har köpt den utomlands (d.v.s. inte bunden till Telia).
Dom flesta här som har annan operatör än Telia har köpt den utomlands (d.v.s. inte bunden till Telia).
man kan ju bara låta den ligga i lådan om man använder något annat?
@iPhoneinfo.se 13674 wrote:
ok, nu är det så att jag har köpt med ett telia abonnemang. riktigt härlig telefon 🙂
@iPhoneinfo.se 13674 wrote:
ok, nu är det så att jag har köpt med ett telia abonnemang. riktigt härlig telefon 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.