vad hände med itunes efter i söndags?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone vad hände med itunes efter i söndags?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 658

Har apple petat in några nya begränsningar gällande installation av applikationer på iPhone? Läste något om söndagen 7/3.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jupp, bl.a. en hel del Wifi apps försvann (wardriving) och appar som egentligen bara var en återskapad websida (lite som aapl.se). Jag tror det postades en nyhet om det på denna sites förstasida.

Nordis
    Member
    Post count: 5

Vad händer då jag har betalt för ett sådant program? Visserligen bara 7kr men för de som har pröjsat mer, får de tillbaka pengarna?

Freebo
    Member

@nordis 59385 wrote:

Vad händer då jag har betalt för ett sådant program? Visserligen bara 7kr men för de som har pröjsat mer, får de tillbaka pengarna?

Faktiskt en mycket bra fråga, jag använder ofta WifiTrak men nu är appen borttagen både från AppStore och tillverkarens web…

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@freebo 59386 wrote:

Faktiskt en mycket bra fråga, jag använder ofta WifiTrak men nu är appen borttagen både från AppStore och tillverkarens web…

Använder också WifiTrak, men jag har kvar det. Antar att det enda som händer är att det inte kommer några fler uppdateringar..

r_o_n
    Member
    Post count: 658

@freebo 59386 wrote:

Tror man kan kolla på Cydia efter framtida liknande program. WiFiTrak ska visst över på Cydia som betalprogram, läste jag på något ställe. Har programmet själv och tycker det är ett av de bästa av sin sort.

Freebo
    Member

japp, pratade med Bitrinos supportchef. De funderar på att migrera till Cydia

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.