Vad hände?!

Front page Forums Övriga ämnen Vad hände?!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1199

När jag gick in på iphoneinfo.se fick jag en chock! Det stod endast: This domain has been suspended bla.bla.bla… Trodde att det var ute med sidan, men nu verkar den ju fungera (phew!)
    Vad hände?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@bozz 47194 wrote:

När jag gick in på iphoneinfo.se fick jag en chock! Det stod endast: This domain has been suspended bla.bla.bla… Trodde att det var ute med sidan, men nu verkar den ju fungera (phew!)
    Vad hände?

jag gissar at han uppdaterade vbulletin (eller så är det så att vi måste börja skicka donationer till snook för att finansiera hosting 😀 )

muffins
    Member
    Post count: 1906

@freebo 47195 wrote:

jag gissar at han uppdaterade vbulletin (eller så är det så att vi måste börja skicka donationer till snook för att finansiera hosting 😀 )

Var säkert något som var fel med något relaterat till sidan. iphoneinfo.se pekade mot binero error sida då kontot hade blivit “avstängt”.

Hade abstinens hela morgonen, ville in hit 😛

bozz
    Member
    Post count: 1199

@muffins 47199 wrote:

Hade abstinens hela morgonen, ville in hit 😛

samma här!:P

snook
    Member
    Post count: 2190

Hej Allihopa

Som ni märkte så låg iPhoneinfo och forumet nere att tag idag 🙁 .

Men nu ska det fungera bra igen, det var bara lite problem med webbhotellet.

Kan berätta att forumprogramvaran är nu uppdaterad, så det innebär att nu fungerar rapporterings funktionen.

Så vill nu rapportera ett tråd eller ett inlägg, klicka på knappen under användarnamnet (se bifogad bild).

r_o_n
    Member
    Post count: 658

@snook 47209 wrote:

Hej Allihopa

Som ni märkte så låg iPhoneinfo och forumet nere att tag idag 🙁 .

Men nu ska det fungera bra igen, det var bara lite problem med webbhotellet.

Kan berätta att forumprogramvaran är nu uppdaterad, så det innebär att nu fungerar rapporterings funktionen.

Så vill nu rapportera ett tråd eller ett inlägg, klicka på knappen under användarnamnet (se bifogad bild).

Jomen vad bra, utropstecknet fungerar ju nu…

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.