Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Vad innebär 1 GB surf?
-
AuthorPosts
-
Vad innebär det när det står att man får surfa för 1 GB och hur mycket är egentligen det?
Det innebär att du får surfa upp 1Gb. Varje sida/låt/youtubeklipp/osv du laddar tar en viss mängd data att hämta. När du använt dina 1Gb sänker operatören hastigheten du hämtar med.
@bozz 71992 wrote:
Det innebär att du får surfa upp 1Gb. Varje sida/låt/youtubeklipp/osv du laddar tar en viss mängd data att hämta. När du använt dina 1Gb sänker operatören hastigheten du hämtar med.
Okej, men hur länge räcker 1 GB? Hur mycket data tar en sida? tex aftonbladet som är en stor sida?
Vid normalt surfande + lite ljudbokströmmande räcker det för mig iaf. Jag kollar dock nästan aldrig på youtube och har allt på spotify offlinesynkat.
Testa! det är ju ingen bindningstid på tilläggen (kanske om det ingår i abonnemanget du köper dock)1 GB räcker ganska långt för du kommer aldrig nästan kolla på youtube bara i början och spotify kan du offline synka. Du kommer klara det fint 🙂
Jag kommer mest använda facebook, aftonbladet, och lite livescore då och då, tror det räcker med 1 GB då eller?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.